Tawaran Hi-Tea Sempena Malaysia Day di Hotel Grand Blue Wave Shah Alam

Assalammualaikum

Sempena bulan kemerdekaan ini, Hotel Grand Blue Wave Shah Alam telah memperkenalkan Malaysia Day Hi-Tea sehingga 16 September 2017 ini di Royale Songket. Menariknya Hi Tea ini menawarkan pelbagai citarasa Malaysia dari Utara sehinggalah ke Selatan.








Pelbagai menu menarik yang dihidangkan antaranya Sotong Kangkung Padang Kota, Laksa Johor, Itik Salai Masak Lemak Cili Api, Devil Curry, Ikan Patin Masak Tempoyak, Burasak dan banyak lagi makanan tradisional yang terdapat di Malaysia.










Tidak ketinggalan menu yang akan menjadi kegemaran kanak-kanak antaranya fish finger with tartare sauce, golden chicken nugget dan pilihan sandwich.




Keknil memang layan sangat dessert kat sini, kalau datang sini mesti Keknil akan cuba creme brule yang sangat sedap dan creamy tu. Selain itu, pelbagai pilihan french pastries dan buah-buahan sebagai pencuci mulut dan tidak dilupakan stall ABC yang pastinya mengundang tetamu menikmatinya di kala cuaca panas. Best kan !






Jangan lepaskan peluang untuk cuba sendiri Malaysia Day Hi-Tea di Hotel Grand Blue Wave Shah Alam dengan harga dari RM35++ sahaja hanya di Royale Songket, Hotel Grand Blue Wave Hotel Shah Alam.


Untuk tempahan, boleh check maklumat seperti di bawah :

Hotel Grand BlueWave Shah Alam

Alamat
Persiaran Perbandaran, Seksyen 14,
40000 Shah Alam,
Selangor Darul Ehsan

Masa Operasi
12.00 tengahari hingga 4 petang

Harga :
RM68.00 ++ (Dewasa)
RM55.00++ ( Warga Emas )
RM 35.00 ++ ( Kanak-kanak )

Untuk Tempahan
03 5511 8811 ext 2612 atau 2613



till then, tatababai

Post a Comment

0 Comments