Kekal Segar dengan IBKEEO Premium MouthWash

Assalammualaikum

Penjagaan mulut tidak cukup dengan hanya memberus gigi, kerana ia hanya mampu membersihkan hanya sekitar 25% daripada mulut tidak termasuk gusi. Kalau korang rasa nafas korang berbau atau sakit gigi dan gusi berdarah, itu bermaksud penjagaan gigi dan mulut yang sedang korang lakukan itu adalah tidak cukup ! Bagaimana untuk memaksimakan penjagaan gigi dan mulut dengan cara yang mudah?


IBKEEO Premium MouthWash adalah jalan penyelesaiannya yang membantu untuk memberi penjagaan dan kesegaran maksima dalam bahagian mulut dengan hanya 20 saat !

IBKEEO merupakan sebuah jenama cecair mulut dari Korea yang mengandungi ekstrak ginseng bagi memberi kesegaran dan pastinya BEBAS ALKOHOL ! Produk ini disahkan selamat oleh KKM dan KFDA ISO 22716. Jadi tidak perlu risau untuk menggunakannya tanpa was-was.


Antara kandungan utama IBKEEO Premium MouthWash ini adalah :


  • Tea Tree - yang memberikan dan membantu menyingkir lebihan protein di dalam mulut)
  • Licorice - yang membantu mengelakkan mulut kering serta mengekalkan kebersihan oral)
  • White Peony - berfungsi sebagai anti-bakteria
  • Sodium Fluoride - membantu mengelakkan masalah pada gigi
  • Allantoin - yang berfungsi untuk mencerahkan gigi serta menguatkan gusi
Memandangkan kandungan IBKEEO adalah tanpa alhohol, jadi ia bersifat kurang pedas malah lebih ringan dan lembut pada mulut. IBKEEO ini juga sesuai digunakan oleh pelbagai lapisan masyarakat dari umur 6 tahun malah sesuai juga untuk pemakai braces, orang tua, perokok dan ahli korporat yang biasanya berjumpa dengan pelanggan. Ia juga dapat meningkatkan keyakinan dan dapat mengelakkan sifat over-shy apabila berjumpa dengan orang ramai. ^_^






Bagaimana nak gunakannya?

Mudah sahaja. Penuhkan 1/3 penutup botol IBKEEO dan kumurkan selama lebih kurang 20 saat. Korang jangan terkejut dengan apa yang keluar dari mulut korang tu.. Itu adalah lebihan protein yang telah berkumpul dalam mulut korang setelah sekian lama.

Cadangan penggunaan : Gunakan 2 kali sehari (selepas makan / memberus gigi)


Untuk 1 botol IBKEEO ini boleh bertahan sehingga 50 - 60 kali penggunaan (bergantung kepada kekerapan kita berkumur).

Untuk maklumat lanjut, sila layari

Laman Web : www.ibkeeo.com
Facebook : IBKEEOMsia


till then, tatababai

Post a Comment

0 Comments