Ginkgo Natural kini di 11Street

Cuaca pada masa ini sangat tak menentu. Kejap hujan, kejap panas.. kejap terik.. Salji je takde kan.. Hihihi.. Jadi faktor cuaca ni kadangkala menjadi punca wajah kita kusam dan tidak bermaya. Tu belum lagi dengan pelbagai masalah kulit seperti jerawat dan jeragat.




Ginkgo Natural sebuah produk buatan Korea telah wujud di lebih 20 buah negara seperti China, Jepun, USA dan kini di Malaysia. Ginkgo Natural menjanjikan mampu menyubur dan memastikan kulit berasa segar sentiasa.

Seperti yang semua orang tahu, Korea sangat terkenal sebagai pengedar kosmetik premium. Produk Ginkgo Natural ini merupakan produk paling laris di bawah syarikat kosmetik terkenal, Charmzone. Jenama terkenal ini kini telah dibawa ke Malaysia dan CJ IMC menjadi pengedar tunggal bagi produk ini.



Kini rakyat Malaysia boleh dapatkan produk Ginkgo Natural melalui 11street. Mudah dan hanya dihujung jari sahaja. Korang boleh dapatkan produk ini di 11street dengan pelbagai pilihan rangkaian pengjagaan kulit asas yang merangkumi 3 langkah iaitu :

1. Pembersihan - tisu basah yang digunakan sebagai produk asas untuk menyingkirkan mekap manakal Cleansing Foam untuk membersihkan sisa mekap di wajah.

2. Toning - Ginkgo Natural Toner pula berfungsi untuk membantu mengetatkan liang dan baki pH kulit selepas proses pembersihan wajah

3. Pelembab - Penggunaan Ginkgo Essence untuk mengunci kelembapan dan menggalakkan pembaikan kulit sebelum menggunakan Emulsion. Kemudian, gunakan krim siang atau krim malam yang dapat membantu mencerahkan kulit dan memberi kelembapan sepanjang masa.






Sempena pelancaran Ginkgo Natural, 11street telah melancarkan kempen 'Shop The World'yang berlangsung daei 1 Mac sehingga 3 April 2017 dengan diskaun sehingga 65% jeatas produk Ginkgo Natural dan penghantaran percuma ke Semenanjung Malaysia. Sepanjang tempoh promosi ini, harga produk ini akan dijual dengan harga dari RM7 sehingga RM119.97 dengan tambahan eksklusif 15% diskaun kupon yang boleh dimuat turun di promosi Ginkgo Natural melalui halaman 11street.


Jom dapatkan produk Ginkgo Natural ini sementara tengah promosi ni.. ^_^

Post a Comment

0 Comments