Pakej Krabi Terlajak Murah

Assalammualaikum

Krabi tetap di hati Keknil... tawaran sehingga 31 Mac 2016, dengan harga RM398, korang boleh bercuti di Krabi selama 4 hari 3 malam termasuk hotel, tours dan meals..


Itinerary seperti di bawah :

DAY 01 : KETIBAAN & PENGHANTARAN KE HOTEL

Semasa ketibaan di airport, anda akan disambut oleh wakil kami di balai ketibaan. Anda kemudiannya akan di hantar ke hotel yang dipilih.

Daftar masuk dan bermalam di hotel.

DAY 02 : 4 ISLAND TOUR (Breakfast/Lunch)

Selepas sarapan pagi, anda akan meneruskan lawatan pulau melalui Long Tail Boat untuk snorkeling dan berenang dengan berkelah makan tengah hari di atas kapal. Anda akan melawat tempat-tempatseperti Tub Island, Chicken Island (dinamakan selepas bentuk gunung ayam), Mo Island dan Poda Island.

Seterusnya, lawatan diteruskan dengan melawat Pantai Railay dengan legenda iaitu Puteri Cave Lady dan kisah cinta mereka. Railay Beach juga adalah tempat mendaki batu yang terkenal di dunia.

(Tour termasuk: AIG Insurance, topeng snorkeling, jaket keselamatan, buah-buahan dan perkhidmatan panduan)

(Tour Tidak termasuk: National Government Park Bayaran Masuk @ THB 400 bagi setiap orang (Dewasa / Kanak-kanak), sila bayar kepada wakil kami di Krabi

Bermalam di hotel.

DAY 03 : FREE DAY IN KRABI (Breakfast)

Selepas sarapan pagi, anda akan bebas untuk sepanjang hari. Keknil boleh cadangkan korang berjalan-jalan di persisiran Pantai Ao Nang atau  Pantai Nopparatthara.

Bermalam di hotel.

DAY 04 : KRABI CITY TOUR & FREE AND EASY (Breakfast/Lunch)

Selepas sarapan pagi, anda akan meneruskan untuk Krabi City Tour dan melawat Temple 'Gua Harimau' Wat Thum Sir, melalui Pekan Krabi, Fruits Market, Vogue Shopping Mall.

Lawatan diteruskan dengan melawat Fish Farm Marine di mana anda boleh melihat koleksi semua jenis ikan dari Laut Andaman. Anda akan singgah untuk membeli beberapa produk tempatan yang terkenal Krabi. Makan tengahari dengan menikmati Mi Itik Krabi yang  terkenal dengan sup herba.

Anda kemudiannya akan dihantar ke lapangan terbang untuk penerbangan seterusnya.

Min : 2 pax
Tempah dari : 1 Mac 2016 - 31 Mac 2016
Terbang dari : 1 April - 31 Oktober 2016

So korang.. jom la kita ke Krabi.. Krabi ni tempat kesukaan Keknil.. kalau boleh tiap tahun nak pegi.. even Keknil pun memang ada confirmed trip ke Krabi ni.. mana tau kita boleh pegi sekali kan.. ^_^

Jangan segan silu, boleh contact Keknil : anilwanina@gmail.com

till then, tatababai

Post a Comment

2 Comments

  1. best nya Anil ...
    mmg slalu bercita cita nak ke sana .
    nanti boleh la roger Anil utk dpt info pasal krabi ni

    ReplyDelete
  2. Terbaik pakej tu...kena pi lah nanti...kumpul duit dulu byk2 hehe

    ReplyDelete

Thanks for your support