.: Streamyx Combo Promotion :.

.: Sticky mode for next 24 hours :.

Korang penah dengar Streamyx tak? Jangan tak tau, Streamyx merupakan "broadband network services" yang diperkenalkan oleh TM atau nama lamanya Telekom Malaysia menerusi TM Net Sdn. Bhd. Mula diperkenalkan pada tahun 2002 di Malaysia, kini Streamyx merupakan "broadband network" yang paling popular di Malaysia.


Menggunakan teknologi ADSL dan SDSL, perkhidmatan yang ditawarkan oleh Streamyx semakin hari semakin meningkat mengikut keperluan dan kehendak pengguna.

Berbanding sebelum ini di mana pengguna perlu membayar yuran pemasangan sebanyak RM88 dan yuran pengaktifan sebanyak RM75, kini pengguna boleh mendapatkan Streamyx dengan lebih mudah dan lebih murah. Dengan menggunakan slogan "If it's not Streamyx, it's not enough", Streamyx kini menawarkan pengguna Streamyx Combo WiFi @ Home dengan pakej serendah RM60.

Apa yang menarik tentang Streamyx Combo WiFi @ Home ini adalah :

+ Tiada yuran kemasukan
+ Tiada yuran pemasangan
+ Tiada yuran pengaktifan
+ Percuma Wi-Fi Modem

Pengguna boleh memilih Combo Package yang telah disediakan dari kelajuan 384kbps sehinggalah 4.0Mbps.


Sebagai contoh jika anda memilih Combo 1 iaitu pakej Streamyx 384kbps@RM60, anda hanya perlu membayar RM130 sahaja pada bulan pertama untuk :

+ duti setem sebanyak RM10
+ deposit bil bulan pertama RM60
+ bil bulan pertama RM60

bulan kedua dan seterusnya, anda hanya perlu membayar RM60 sahaja untuk perkhidmatan yang ini.

Selain dari Streamyx Combo WiFi @ Home, Streamyx juga menawarkan Business Broadband Promotion WiFi @ Office dengan penjimatan dari RM618 sehingga RM1620.


Pakej ini masih valid sehingga diberitahu kelak. Sekiranya anda berminat untuk merebut peluang ini, sila hantarkan emel anda kepada gadisku81@gmail.com


Ads Click!




Post a Comment

4 Comments

  1. thks 4 the info...memang ade niat nk amek..tp lom cukup dana...heee

    ReplyDelete
  2. amik la.. sblm promosi berakhir.. :D

    ReplyDelete
  3. salam..anil keje dgn streamyx ke..sy pon baru je upgrade dari 512kbps ke 1 mbps..ok, mmg laju sket la tapi yg peliknya, youtube mesti lmbt download..nape ye?kot2 la anil tau..me suke tgk movie kat youtube! ;)

    ReplyDelete
  4. cat,
    fail2 dari youtube tu kebanyakannye besar2.. if tgk dia nye requirement upload speed utk 1Mbps nye package adalah 384kbps.. upgrade lalagi ke 4Mbps.. mesti lagi laju.. :D

    ReplyDelete

Thanks for your support