Cara Menempah di Bookme.co.nz

Assalammualaikum

Keknil nak kongsikan cara untuk tempah secara online dengan tawaran diskaun dari www.bookme.com.nz seperti yang Keknil dah kongsikan dalam entry yang lepas.



Entry terdahulu :

1. Buka laman web www.bookme.co.nz


2. Cari Pakej JUCY Cruise - Milford Sound Cruise. Pastikan baca dan fahamkan terms & condition ye.


3. Kemudian, tarikh dan harga akan dipaparkan. Lagi awal cruise tu, lagi murahlah ia. Jadi rancang perjalanan korang sebaiknya. Macam kami akan naik cruise pada 16 Mac 2018, jadi kena Change Date dulu la untuk pilih date kami.





 4. Kemudian, paparan tarikh dan bilangan kekosongan akan dipaparkan. Too bad sebab cuma ada 1 kekosongan sahaja untuk harga $20 tu, tapi takpe, kita beli juga combine dengan harga $45 sebab masanya adalah sama. Since kami 4 orang, kita bahagi 4 je la dari jumlah keseluruhan tu. Still jimat !

Klik je pada DEAL tu dan pilihlah berapa pax yang korang mahukan.



5. Dan paparkan harga akan dipaparkan di ruangan bawah.



6. Kemudian, masukkan nama peserta yang nak naik cruise tu. 


7. Dan pastikan maklumat seperti nama, emel, nombor telefon hostel dan alamat telah diisi. Kalau ada voucher, boleh masukkan pada ruangan berwarna PURPLE. Kalau takde, boleh teruskan dengan klik pada butang Confirm With Credit Card.


8. Masukkan maklumat kredit kad dan pastikan kredit kad adalah valid dan setelah selesai, voucher akan dihantarkan kepada korang melalui emel. Senang je kan.

Keknil juga melakukan cara yang sama untuk membuat tempahan bagi Skyline Gondola. Hehehhe...





till then, tatababai

Post a Comment

3 Comments

Thanks for your support