Kecantikan semulajadi Swanicoco kini di Watsons

Assalammualaikum

Siapa yang tak teruja dengan wajah secantik wanita Korea. Malah ada yang sanggup berhabis duit untuk mendapatkan wajah yang sempurna tanpa cela, betul tak?

Baru-baru ni Keknil telah hadir alam majlis pelancaran satu produk kecantikan dari Korea iaitu Swanicoco yang akan dipasarkan menerusi rangkaian Watsons. Produk Swanicoco menggunakan proses penapaian bagi anti-penuaan dengan menggunakan bahan-bahan bio semula jadi. Secara dermatologinya, produk ini selamat, tanpa kesan sampingan kulit dan mesra alam.


 

Produk Kecantikan Swanicoco

Jenama Swanicoco yang bermaksud mengejar keanggunan "swan" (feminin) dan "coco" yang bermaksud kelapa (menawarkan kosmetik semulajadi botani). Produk Swanicoco termasuk Bitamina Extra matt emulsion, pore clearance, A.C contreol care skin toner, gold plant stem pure ampoule yang merupakan produk yang paling laris, RH-EGF pure ampoule dan extra hydrating swan cream. Demonstrasi penjagaan rutin kulit dijalankan oleh pakar kulit Swanicoco yang diterbangkan dari Korea, Miss Adia Song.

rangkaian produk Swanicoco

rangkaian produk Swanicoco

rangkaian produk Swanicoco

ini adalah gold serum ye.. lepas sapu memang terasa lembut sangat

kenali produk Swanicoco

persembahan pembukaan pelancaran Swanicoco

pengenalan rangkaian produk Swanicoco

demonstrasi penggunaan produk Swanicoco

testimoni pengguna 


Usahasama antara Swanicoco dengan Watsons Malaysia

Dengan kerjasama antara Swanicoco ini Keknil pasti akan membantu menaikkan lagi nama Swanicoco dan Watsons Malaysia sebagai antara pengedar produk kecantikan di Malaysia. Produk Swanicoco ini boleh didapati secara ekslusif di kedai-kedai Watsons terpilih dan kedai Watsons dalam talian.




Untuk maklumat lanjut, sila layari :


Laman Web


till then, tatababai

Post a Comment

0 Comments