Shopping raya di Courts !

Assalamualaikum..

Pengumuman.. pengumuman… Courts Setapak kini telah dibuka !

Bolehlah shopping barangan rumah kat sini.. ehem.. pasti rumah berseri di hari raya nanti.. Courts baru-baru ini melancarkan kempen ‘Senang Saja, Courts Ada ’ , kali ini lebih fokus pada kepada kehendak pelanggan dengan memberikan wajah baru pada cawangan Courts di Malaysia dan memberikan idea dan pengalaman yang lebih baik kepada pelanggannya.





Courts Setapak dengan keluasan lebih dari 52,000 kaki persegi telah dibuka semula dan diubahsuai dengan konsep baru, tema baru diberi nama, “Lifestyle Furniture Galleries’ . Sesuai dengan namanya, rekabentuk dalamannya yang lebih moden dan luas pastinya memberi keselesaan kepada pelanggannya dalam pemilihan produk-produk yang dipamerkan mengikut kategori dan jenis produk.
Selain itu, bagi mereka yang agak cerewet dalam pemilihan perabot, Courts juga turut menawarkan  ‘Customade Sofa Maker’yang membolehkan pelanggan mereka sendiri sofa idaman. Bukan sahaja sofa, malah pelanggan juga boleh mereka katil mereka sendiri dan pasti, pelanggan akan berpuas hati kerana dapat memilih produk mengikut kos dan konsep seperti yang diinginkan. ^_^

Courts juga kali ini lebih mesra pelanggan kerana turut menyediakan ruang istirehat untuk pelanggannya dan pelanggan boleh menghabiskan keseluruhan masanya di situ sambil membuat pilihan produk yang diinginkan.


Aku personally suka dengan konsep terbaru Courts ni yang mengasingkan produk mengikut kategori yang mana memudahkan pelanggan untuk melihat dan membuat keputusan tanpa perlu berjalan jauh. Selain dari ruangnya yang agak luas, pasti pelanggan akan dapat menerokai segenap ruang di Courts dengan selesa.

Seperti yang aku beritahu tadi, pembahagian kepada beberapa kategori  dan seksyen yang pasti memudahkan pelanggan membuat pemilihan. Antaranya :

1)      Perkakasan Elektrik / Elektronik  (Aras 1)
Di sini turut diberikan beberapa seksyen antaranya seksyen gadget IT, perkakasan elektrik, dan cool zone. Selain tu, turut diadakan seksyen untuk demo masakan dan pelanggan boleh mencuba sendiri menu ringkas yang dihidangkan tu.. 

koleksi mesin basuh

oven dan mocrowave

mixer.. sesuai untuk raya nanti

i suka pink !

personal beauty section

radio

stereo

ultimate screen

cooking demo.. yummy

vacuum demo.. wowww




2)      Perabot dan sofa (Aras 2)
DI sini dipamerkan koleksi perabot dan sofa. Pelanggan boleh mereka sendiri perabot mengikut tema dan konsep yang disukai. Selain itu, terdapat juga ruang istirehat yang mana pelanggan boleh singgah dan berbincang bersama pasangan atau beristirehat setelah meneroka ruang pameran di Courts.

set meja makan

antara pameran perabot di Courts

rekaan tradisional 




like a Datin !

sofa idaman

ruang isirahat



3)      Katil dan peralatan tempat tidur (Aras 3)
Seterusnya, di bahagian atas sekali, segala macam jenis rekaan katil dan peralatan tempat tidur dipamerkan. Pelanggan boleh melihat cadangan bilik tidur yang telah direka mengikut konsep tradisional mahupun moden. Jangan risau, disini, pelanggan boleh memilih sendiri bedding set, bantal dan warna sarung tilam sendiri. Terdapat banyak pilihan yang pasti, rambang mata untuk membuat pilihan.

customade bed

storage bed

choose your bed

sofa bed

bedroom set

rehat betul-betul

bedding set

bedroom sample

antara kesukaan

bilik mak datin 

ewah datin ni

brown and white.. cantik juga ni

hanya jenama yang dipercayai

catchy sofa bed

pelbagai corak dan warna menarik

jam dinding yang ekslusif

frame dinding 

Owh.. ada berita baik untuk pelanggan Courts. Sempena pembukaan Courts Setapak, mereka telah mengadakan promosi menarik iaitu :

§  Diskaun tunai sehingga 95%
§  2 bantal PERCUMA untuk 150 pelanggan pertama di hujung minggu
§  Tawaran serendah RM1
§  Promosi akan dimuatnaik ke laman web Courts 

Selain itu, Courts dengan kerjasama ERA fm turut mengadakan kempen ‘Spot The Sticker’ bermula dari 15 Jun sehingga 10 Julai 2015. Untuk menyertai kempen ini, pelanggan hanya perlu berbelanja minimum RM500 di Courts atau melalui Skuad Perodua Era. Oh ye.. sticker adalah terhad tau ! So, grab the chance. ^_^


Jaminan harga terendah oleh Courts

Untuk maklumat lanjut, sila layari Courts

till then, tatababai

What's New

Post a Comment

1 Comments

  1. suka pergi courts..semua barang ada satu tempat..senang!

    ReplyDelete

Thanks for your support