Merancang percutian dengan kalendar 2015

Assalammualaikum...

Lagi beberapa hari dah nak masuk tahun 2015 kan.. kan... ^_^ so, korang dah ada perancangan cuti? 

nak pegi mana tahun depan? 
nak travel mana tahun depan?
nak buat apa tahun depan?

Hihihi..

Meh nak share sikit.. bila aku plan percutian.. ehem.. ^_^ aku suka refer kat satu laman web ni.. malas nau nak belek kalendar kann.. kann... lagipun aku belum dapat kalendar untuk tahun depan lagi ni.. tu yang dok gigih refer laman web.. hahaha... maybe korang boleh gunapakai juga laman web ni.. memang amat berguna.. 

Laman web One Stop Malaysia ni memang sesuai untuk yang nak plan cuti.. aku rasa bukan aku sorang je guna.. ramai lagi yang guna kan... ^_^

So, yang ada perancangan cuti-cuti tahun depan.. bole la refer kat sini.. ^_^


Jadual cuti-cuti jalan aku dah penuh sampai bulan Jun. Harap maklum.. ^_^

till then, tatababai

What's New

Post a Comment

2 Comments

  1. Dalam hati dah ada pasang niat nak jalan...tapi tak tau lagi terlaksana ke tak hehehehe..sebab byk handbag nih..kikikiki

    ReplyDelete
  2. hihihi.. itu le.. kita ni yang baru ada 1 handbag pun bila nk jalan fikir banyak kali.. tapi one time je kan.. so proceed je la.. nasib la mereka faham.. ^_^

    ReplyDelete

Thanks for your support