Cannis Mobile Apps dengan fungsi 7 dalam 1

Assalammualaikum

Lambakan aplikasi e-dagang di pasaran pada masa kini memberikan persaingan yang sihat malah turut memberikan pengguna pilihan yang lebih banyak untuk membeli di mana-mana platform dan aplikasi yang diinginkan.


Cannis merupakan aplikasi yang menggabungkan e-dagang, membeli belah atas talian, penyiaran secara langsung dan blockchain yang meliputi asas harian seperti makanan, minuman, hiburan, pakaian malah merangsang model perniagaan dan memacu gelombang baru APP.

Ong Tee Keat berkata pertumbuhan pesat pengguna media sosial China, kadar penembusan telah meningkat dengan ketara, dan kebangkitan blokchain telah membatalkan industri semasa dan operasi sosial. Blockchain, kebijaksanaan dan Internet adalah antara tiga teknologi teratas yang China perlu perkukuhkan.

"Cannis adalah platform merintis perancangan program, teknologi produk, promosi operasi dan visualisasi data. Ia mempunyai hampir 100 jurutera profesional dan pasukannya mempunyai keupayaan penyelidikan dan pembangunan yang kuat. "

Sejak Mac tahun ini, Cannis telah memperolehi syarikat-syarikat teknologi berturut-turut termasuk Internet, permainan dalam talian, peranti mudah alih, dan perkongsian data yang besar, dan pada masa yang sama, ia telah menjadi rakan kongsi Google, dan meningkatkan kebolehbacaan APP Cannis, dan keselamatan sistem

"Cannis APP menggabungkan tujuh fungsi paling popular peranti mudah alih, termasuk siaran langsung dalam talian, e-dagang langsung, permainan dalam talian, video pendek, social media, belanja diskaun dan pembayaran digital. Ia akan mengumpul lebih daripada sepuluh ribu pengguna dalam masa 24 jam. "

See.. seronok la kaki shopping ni boleh shopping macam-macam kat Cannis ni. ^_^

Aplikasi Cannis ini boleh didapati di Google Play Store tetapi buat masa ini belum lagi terdapat di Apple Playstore. Walau bagaimanapun, korang masih boleh install melalui http://api.ickapay.com/download/index.html dan ikuti arahan yang diberikan.

you think it, we build it

Untuk maklumat lanjut, sila layari :

Website :  www.cannis.app
Instagram :  www.instagram.com/CannisApp
Facebook :  www.facebook.com/CannisApp

till then, tatababai

Post a Comment

1 Comments

Thanks for your support