5 Keistimewaan Shopping di ezBuy !

Assalammualaikum

Woww.. sejak bizi pindah pejabat ni, rasa lama gile tak shopping online. Bergetar jari jemari ni nak pegang mouse dan keyboard untuk buka segala macam laman web shopping online.. Hahahah..
Nak-nak pula sekarang ni nak hujung-hujung tahun, banyak FLASH SALE di kebanyakan laman web. Dan.. ezbuy,my tidak terkecuali ! Fuhh.. Keknil memang cukup teruja dengan perkataan SALE ni.. datang la apa jua angin ribut taufan sekali pun.. Kalau dah namanya SALE, memang laju je Keknil akan buka laman web ni untuk godek apa barang yang menarik yang Keknil boleh beli.. Hahahah



ezbuy.my bukan sahaja menawarkan pelbagai produk fesyen, tetapi juga produk rumah, kecantikan, sukan, pejabat dan automotif.Memang banyak pilihan yang ada kat sini.. seolah-olah korang melayari sebuah pasaraya besar secara maya. Menarik kan ! Bukan itu sahaja, Keknil nak kongsikan dengan korang 5 keistimewaan kenapa korang mesti pilih ezbuy.my ni !

5 Keistimewaan ezbuy?

1. Daftar dan terus dapat RM15 diskaun voucher
Daftar-daftar je di ezbuy, terus dapat diskaun sebanyak RM15 ! Malah ia juga menawarkan 4 kali penjimatan bila berbelanja di ezbuy ! Yang bestnya, tak perlu nak guna Google Translator untuk translate bahasa sebab ia dan sedia alih bahasakan untuk kita bagi memudahkan kita go thru laman web ni dan membeli belah. Voucher yang kita dapat RM15 tu, kita boleh terus gunakan bagi pembelian pertama kita di laman web ini. Baru pertama beli, dah jimat ! ^_^



2. FLASH DEAL 3 kali sehari
Kalau macam ni punya gaya, setiap masa kena godek-godek laman web ni.. sebab kalau semalam mungkin harga barang yang kita nak tu RM100.. tapi hari ni, tiba-tiba jadi RM15.. tak ke meroyan jiwa dan raga nak membelinya. Dah la dapat jimat, dapat pula cuci-cuci mata dengan pelbagai produk menarik.



3. Diskaun sehingga 70% pembelian produk dari USA
Bagi yang gilakan produk luar negara yang berkualiti.. Hah.. ni Keknil nak bagitau.. di ezbuy ni, korang boleh dapatkan diskaun sehingga 70% untuk setiap pembelian produk dari USA. Tak payah dah susah-susah nak  beli tiket flight je dah RM2k.. lepas tu, nak buat VISA bagai.. bape ratus dah terbang, hotel lagi, transport nak ke butik lagi.. Order je kat ezbuy, banyak dah korang boleh jimat ! Duduk kat opis, goyang kaki, tangan tu klik-klik.. sampai masa.. terus sampai barang ! Woww sangat kan !




4. Produk FRESH dari OVEN dikemaskini setiap minggu
Semua produk yang terkini, terbaru, terhangat dipasaran.. akan sentiasa dikemaskinikan setiap minggu ! Jadi korang tak perlu risau terlepas pandang ke apa.. sebab kat sini, korang boleh sentiasa tengok produk baru dan mana yang berkenan, boleh beli terus. Tak payah fikir panjang. Jadi.. bersedialah jadi orang yang pertama di pejabat korang yang menjadi TRENDSETTER ! Meletup-letup orang tengok korang pakai barang hot yang baru keluar kedai !



5. Pembelian PRIME SERVICE yang menjimatkan
Di ezbuy ni juga.. korang boleh berjimat dengan cara yang awesome ! Sebabnya, bila korang beli sekurang-kurangnya 4 barang menggunakan prime service, korang hanya perlu bayar RM8.80 sahaja untuk kos pos ! Jimat kan... boleh share-share dengan kawan-kawan.. lagi banyak korang beli.. lagi banyak penjimatan yang korang dapat.





6. Kos penghantaran serendah RM4.50/500gram
Korang boleh menikmati international shipping dari RM4.50 bagi setiap 500gram. Murah ni dik ! Poslaju pun tak murah macam ni. Dan tiada agent fee diperlukan bagi menikmati harga ni. Haihh.. teruja betul nak beli barang kat sini. Dah la harga barang pun murah, kos penghantaran pun murah. Memang rugi la kalau tak beli kat sini, dik non !




Dan sekarang ni,ezbuy tengah buat promosi, jika korang menggunakan Kod : ezsh15, korang layak dapat 15% kos penghantaran dari jumlah keseluruhan kos pos yang korang bayar. Super jimat !

Macam mana nak dapatkan kesemua keistimewaan ni? Senang je, klik pada banner seperti dibawah dan... korang akan terus nikmati keistimewaan yang ada ni serta merta !



Selamat bershopping !


till then, tatababai

Post a Comment

9 Comments

  1. Macam best je..
    AM nak godek2 la dulu..
    ada beberapa barang yang dalam perhatian AM untuk dibeli nanti..
    terima kasih diatas perkongsian ini..

    Posting terbaru AM
    Fibroid - 10 Tips Pemakanan Yang Ramai Abaikan


    Ikhlas dari
    AlongMisuari.com

    ReplyDelete
  2. hehe keknil... belanje biar berhemah ye... jgn terlebih

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah... berhemah.. sbb tu kaji dan tengok dulu.. hahahahaa...

      Delete
  3. Belum pernah singgah di Ezbuy lagi, baca ni macam best la pulak.

    ReplyDelete
  4. I pun dah bershopping sakan kat ezbuy.my. Borong baju budak tak sampai RM10 pun sepasang, besttt!

    ReplyDelete
  5. uwaaaaa bahaya ni utk akaun bank haahaaa

    ReplyDelete
  6. Shopping memang best tapi bahaya laaa haha.....

    ReplyDelete
  7. wah...klik-klik....terbanglah rm akak kali ni

    ReplyDelete

Thanks for your support