PV Meningkat Kerana Kyrgyztan?

Assalammualaikum


Dah lama tak cerita pasal PV.. 2-3 menjak ni.. mendadak pula naik PV blog ni.. kalau sebelum ni nak cecah 2k pun merangkak.. skang ni.. paling ciput pun 6k.. Nampaknya, lately orang minat sangat dengan entry Kyrgyztan ni kan.. semua macam curious nak tau pasal negara ni.. Hehehe.. PageView tu apa?

PageView ialah istilah yang merujuk kepada paparan halaman atau skrin tapak web atau aplikasi. Setiap kali pengguna membuka atau memuat semula halaman atau skrin, itu dikira sebagai satu Paparan Halaman.

Bagaimanakah PageViews dikira?
Paparan Halaman dikira hanya dengan mengira bilangan paparan halaman atau skrin dalam tempoh masa tertentu. Sebagai contoh, jika tapak web mendapat 100,000 paparan halaman dalam satu hari, itu bermakna terdapat 100,000 Paparan Halaman.

PV sehingga 2.00 petang semalam

Secara keseluruhannya, PageView ialah bilangan paparan halaman atau skrin dalam tapak web atau aplikasi. Ini ialah metrik penting untuk mengukur prestasi dan populariti tapak atau aplikasi, dan boleh membantu pembangun dan pemilik tapak mengoptimumkan pengalaman dan kandungan pengguna untuk meningkatkan trafik dan penyertaan pengguna.

till then, tatababai

Post a Comment

9 Comments

  1. Replies
    1. alamak... PV ciput je ni... tak sehebat yg lain..

      Delete
  2. waaaaa jelesnya kita. bukan jeles pasal pv, jeles pasal kyrgysztan

    ReplyDelete
    Replies
    1. kite jeles org tu dh jd fulltime traveller.. kita ni tah bila tah... >_<

      Delete
  3. Tahniah...nampaknya ramai yg berminat dengan cerita kembara Anil

    ReplyDelete
  4. Wah byk pv tue sis.. Kami baru bilisan je nie.. Salam perkenalan :)

    http://ourlovebonding.com

    ReplyDelete

Thanks for your support