Harga tiket dari Melbourne - New Zealand murah yang penah aku capture!!!

ritu ada orang tanya aku, siyes ke aku penah tengok ada tiket murah less than NZD100 dari Melbourne - Christchurch.. ni sehala la kan..kalau 2 hala lebih kurang NZD200 gitu...

kalau flight pegi balik Melbourne - CHC - Melbourne anggaran dalam NZD200.. so darab dengan 2.8 untuk pertukaran matawang asing...

NZD200 x 2.8 = RM560 sahaja...

murah kan.. tu aku kata, kena rancang awal-awal dan kena selalu survey so korang boleh dapat harga tiket yang mabeles... baru la pegi balik New Zealand tu macam balik kampung.. kikikii..

okey.. ni antara harga tiket yang aku penah snap sebelum ni.. NZD92 sahaja untuk one way ..beg tu memang backpackers nye style la kan... under 7kg.. ^_^ tapi even ada beg pun.. still murah dari yang aku beli ritu dengan kos lebih RM1,600 untuk return  flight Mel - CHC - Mel..

So, yang mana nak pegi NZ tu.. atlis rancang perjalanan korang atlis setahun lebih awal so korang dapat lebih penjimatan.. tapi harus diingat juga.. dalam rancang-rancang percutian tu.. make sure tarikh yang korang pegi tu sesuai la kan dengan season yang korang berminat nak pegi tu.. mesti kena juga dengan perancangan cuti korang.. jangan tetiba tak boleh cuti.. memang nangis tak berlagu lor.. T_T



survey harga Air New Zealand




till then, tatababai

What's New

Post a Comment

4 Comments

  1. Not badla price dia below 2000.00.. erm... siap pergi balik.

    Chayok!! kumpul duit kumpul duit!

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. kannn... tapi kena rajin belek tiket... ^_^

      Delete

Thanks for your support