Pesta Buku Selangor 2014 kembali!!!

siapa yang suka membaca? siapa yang suka membeli buku-buku, majalah dan lain-lain? hah.. ni ada berita baik untuk semua...

Pesta Buku Selangor 2014 akan di adakan pada 29 Ogos - 8 September 2014 bertempat di SACC Mall, Shah Alam.. so, ini adalah peluang untuk uols-uols dan aku sendiri la.. nak pergi serbu cari buku.. masa pegi Pesta Buku Antarabangsa ritu pun dah beli buku macam tak penah nampak buku.. kohkohkoh.. tapi Pesta Buku Antarabangsa tu crowded giloss.. tak daya aku nak angkut Iman kang ilang pulak.. T__T so, kali ni.. insya allah.. nak pergi Pesta Buku Selangor pulak.. mesti dia excited nak tengok buku-buku yang sesuai dengan umur dia.. hikss..



ni emel yang aku dapat dari karangkraf.


hah.. cite pasal buku yang sesuai dengan Iman ni.. ada nak cite.. since aku ni suka la membaca novel.. rasanya novel kat umah tu dah penuh satu rak kot.. pastu plak skang ni banyak plak cite-cite adaptasi novel bagai.. nak dijadikan cite ritu si Iman ni bole pulak dia belek buku Love You Mr Arrogant! siap baca 1st chapter lagi.. adoiyaii.. laki aku dah marah-marah kata Iman jadi macam tu sebab pengaruh aku.. hahahaha.. aku cakap ok la gitu.. baca buku novel di masa lapang atlis buku la juga kan.. dari time masa lapang tu dok main game candy crush je pastu dok sibuk mintak nyawa.. minta nyawaaa.. #larikkkk

kepimpinan melalui teladan... ^__^


till then, tatababai

What's New

Post a Comment

0 Comments