Musim Salju di Beijing - Part 4

eh.. comel kan kete ni.. macam kete yang mr bean anti gile tu katanya... so cute... kete roda tiga.. kalau ada kat Malaysia ni, memang saya beli kot.. hahah...


comel gile kete ni...


masa kuar dari Silk Store tu, bole plak ternampak kete ni parking baik punye depan Silk Store tu.. apa lagi.. snap snap la...


ni dalam dia.. macam pedal basikal rupanya.. bukan stereng.. saya mauuu saya mauuu...


pas abis 'soping' kat kedai kerajaan tu.. ah ming tanya nak g tengok akrobatik show dulu ke nak makan dlu.. so, weols decide nak makan dulu sbb nanti pas tgk akrobatik tu mesti dah malas kan.. masa ni ah ming cite, tiap visitors yang dia bawa g kedai kerajaan tu, dia akan dapat 30 Yuan untuk each person.. perghh.. cuba bayangkan, kalau dia bawa satu bas 40 orang.. darab ngan 30 Yuan = 1200 Yuan.. untuk setiap kedai kerajaan yang dia bawa.. ada lebih kurang 4 kedai.. 1200 x 4 = 4800 Yuan.. lebih kurang RM2400 dia dapat.. tu lom lg kalau ada yang membeli kat kedai kerajaan tu.. dia akan dapat 20% dari setiap jumlah pembelian.. mana laa orang takmo jadi tour guide.. saya pun mau camtu.. tu lom gaji hakiki as tour guide lagi.. pergh.. saya mauu saya mauuuu....


ni sama cam entry sebelum ni.. tapi di lokasi lain.. berselirat wayar dia.. 


so, weols makan dulu.. di sini.. apa tah nama kedai ni..


antara menu dia.. menu dinner hari ni adalah TAK SEDAP.. saya makan cikit je.. pastu dah tak lalu..


then, ke akrobatik show.. harga 180 Yuan per person lebih kurang RM90 seorang..


antara aksi-aksi menarik yang di tunjukkan... masa ni dah penat, tapi still excited tengok dorang lentok2kan badan.. huhuh..

abes je akrobatik show ni.. kami pun balik hotel.... penat...


till then, tatababai



Post a Comment

0 Comments