Box of Joy sempena Lazada Online Revolution

Assalammualaikum

Sempena Online Revolution Lazada dari 11.11 sehingga 12.12, Lazada telah bermurah hati untuk menghadiahkan Keknil Box of Joy ! Dengan tawaran harga menarik dan diskaun sehingga 95%, memang tak menang tangan la menggodek laman web Lazada ni untuk shopping sakan sepanjang sale ini berlangsung !


Memang masyuk kesemua produk yang ada dalam Box of Joy ni. Sesuai dengan tema sempena sale pada kali ini iaitu, "Brand for All", terdapat lebih dari 1,000 jenama yang dipasarkan termasuklah produk makanan, barangan rumah, gajet dan kecantikan. Tidak terhad kepada produk tempatan sahaja, di Lazada juga turut memasarkan produk luar negara yang pastinya membuatkan jari jemari korang terlebih eksaited nak shopping kan.. kan...



Setiap hari ada sahaja promosi menarik menanti korang. Mark tarikh tersebut di kalendar korang dan pastikan korang dapat grab produk kegemaran korang, okey !

Paling Keknil tak sabar nak tunggu adalah tarikh 12.12 sebab selama 3 hari inilah Mega Deals akan berlangsung dan tawaran harga dia.. Fuhh.. pasti buat korang tak tidur lena..

Bagi yang ragu-ragu dengan pembelian barang secara online, korang boleh membuat transaksi secara Cash on Delivery. Selamat dan diyakini !

Jom shopping di Lazada Malaysia ! Untuk maklumat lanjut, sila layari laman web di bawah untuk keterangan lanjut :

Laman Web : www.lazada.com.my

till then, tatababai

Post a Comment

2 Comments

Thanks for your support