Kena sawan gara-gara AIRASIA!!!!

Assalammualaikum..

Salam petang semua.. just nak share sikit pasal hari ini dan semalam. Nak bagi tau ni.. entah secara tiba-tiba aku dah terkena sawan tiket... ni semua gara-gara AirAsia buat sale. Dari semalam sampai la ke pagi ni, pantang ada masa terluang je, aku dok godek-godek tiket kat AirAsia..

Kurang asam betul AirAsia ni.. asal nak terbeli tiket je, mesti encik suami mesej, 'tengah buat apa tu?' ewah ewah.. what a coincidence... macam tau-tau je aku nak terklik beli tiket flight.. bahahahhaa..

Lepas tu aku pulak balas,'mama minta maaf.. T_T' yang tak boleh blah tu, dia terus tanya, 'nak beli tiket pegi mana pulak tu...' hahahaha... adoiyaiii... memahami sangat... sebab tu aku kata aku tengah sawan tiket ni.. pagi tadi sebelum masuk keje, aku dah godek tiket... siap TERBELI lagi tu...  ni petang tadi, TERBELI lagi.. uwaaaa... berapa kali TERBELI dah ni woiiii.... geleng kepala encik suami..

Iman pula.. mesti la dia suka.. dia kan dah jadi macam aku juga.. pantang aku buka AirAsia.. mula la dia tanya.. 'mama.. lepas ni kita nak pegi mana pulak' terteleng-teleng leher encik suami kat belakang tu.. hahahhaha...

Redha je la ye, selagi ada SALE ni selagi tu ISTERIMU ni kena SAWAN TIKET!!!!



till then, tatababai

What's New

Post a Comment

15 Comments

  1. Replies
    1. hahahaha.... SS tu le.. tak terkawal sale kali ni..

      Delete
  2. Aduhai promo kali ni mmg leh bg sawan!

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. wahhhh! ni sawan tak terkawal nih! hahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. John,
      memang gile sale kali ni.. kita syak sebab dia mansuhkan caj bahan api.. #alasan hahahahahhaa

      Delete
  5. ya, ye kami suami isteri pun rambang mata memilih tarikh beli tiket hehehe. Salam Ukhuwah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Ukhwah Masliza,
      bukan rambang mata je, tangan pun rambang gak.. kejap2 nak buka AA.. hahahaha

      Delete
  6. Bahaya ni... ramai sangat yang tersawan...tapi terbeli jugak akhirnya...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mie,
      hahaha... mie pun kena sawan gak ke.. kikikiiii adoiyaiii.. penangan AA ni kannn...

      Delete
  7. ramai yg kena sawan dgn sale kali ni...sbb JM juga salah sorang daripada mereka...nasib baik masih waras jika tak every month ada tiket travel..mahu kena sound ngan bos nanti

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah.. JM tu la.. ni pun ketar rasa nak minta cuti takut bos tak lulus.. harap bos baik hati kang bole banje fridge magnet kat bos.. hahahaa

      Delete
  8. uwwwwwaaa!!! 2 tikett ngko.. gilerr babas.. hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. gile dan sawan terus aku dengan harga tiket kali ni.. kikikiii

      Delete

Thanks for your support