Kedai cermin mata MURAH GILE !

Asssalammualaikum..

Baru-baru ni aku ada buat cermin mata baru.. cermin mata raya katanya.. kuangkuang… nak cermin mata yang boleh buat nampak kurus.. bahahaha.. memang tak la kannnn…

Nak cerita pasal kedai cermin mata yang murah ni.. memang tiap tahun aku buat kat sini.. sampai tauke dia pun kenal aku.. hehehe.. untuk cermin mata yang aku buat kali ni, memang murah gile.. tak sampai RM200 pun..



     1) Pilih frame cermin mata
Aku ni, seboleh-bolehnya, memang aku elak yang ada frame.. sebab aku tak berapa suka yang ada frame.. tapi ada je beberapa kali aku pakai spek yang ada frame.. sebab jenis ni memang tahan lama sikit berbanding takde frame.. tapi kalau nak melawa.. aku suka yang takde frame.. hihihi





      2) Check power mata
Bila dah pilih frame pilihan.. kena la check power mata plak.. macam aku, memang banyak la power.. ada 500+ kot.. lupa plak nak tanya berapa.. sebab masa check ritu dia kata sama macam tahun lepas.. kuikuii..

      3) Nak tambah pape (anti silau dan lain-lain)
Ni depends pada korang la.. ada yang nak tambah anti silau.. ada yang nak tambah kegelapan..gitu.. ^_^ macam aku cermin mata sedia ada ni memang okey.. so untuk yang baru ni.. aku cuma tambah anti silau sahaja..

      4) Bayar deposit
Yang bestnya kat sini, deposit dia tak kira berapa.. RM50 pun boleh.. tapi jangan la deposit RM10 je.. hahaha.. bagi la minimum RM50 as deposit. Dan yang lagi best, aku buat tu hari Ahad tau… hari Isnin dah siap.. macam mana dorang bagitau dah siap? Dorang akan sms kat kita bagitau dah siap.. cepat je kann.. ^_^

Aku memang puas hati dengan servis kedai ni.. dah banyak tahun aku buat kat dia.. sebab aku pernah buat cermin mata harga RM1k lebih kat kedai yang femes juga la.. sehari pakai dah patah.. guano tu? Rugi je tauuuu… bila buat kat kedai ni.. cermin mata dia tahan lasak dan yang penting., harganya berpatutan.




Berapa aku buat untuk cermin mata ni?


Hanya RM168 sahaja.. murah kannnn!


NES OPTICAL BOUTIQUE 
Lot 208, Bangi Utama Shopping Complex, No.1, Jalan Medan Bangi,, 
43650 Bandar Baru Bangi, Selangor.

till then, tatababai

What's New

Post a Comment

31 Comments

  1. Lama tak pakai spec walaupun rabun hehehe.

    Selamat menyambut Ramadhan,kak

    ~ azlindaalin.com

    ReplyDelete
  2. Lama tak pakai spec walaupun rabun hehehe.

    Selamat menyambut Ramadhan,kak

    ~ azlindaalin.com

    ReplyDelete
  3. SY ARITU AREA JUSCO EQUINE, LAGI MURAH RM150 JER... HEHE

    ReplyDelete
  4. wahh murah tu..
    masa utk bertukar juga nih..silau dah byk drive memalm

    ReplyDelete
  5. wahh murah tu..
    masa utk bertukar juga nih..silau dah byk drive memalm

    ReplyDelete
  6. alaaaa...jauhnyaaa sampai ke Bnagi nak buat spek...Sally ni dah kena tukar sangat dah...sbb dah melaupau tak nampaknyaa

    ReplyDelete
  7. Beli spect rm10 je kat pasar malam pastu buat cermin kat kedai RM40, baru RM50 bajet. gua pakai dulu orang cakap spect gua worth RM700 lebih

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaahaha , ehh tpi kan lens lain laa , 40 rggit tu biase je . meh laa dtg kt kdai sy murah berkualiti 👍🏻

      Delete
  8. Laa kat bangi.jauh gak heheh..jemput singgah blog tq

    ReplyDelete
  9. Laa kat bangi.jauh gak heheh..jemput singgah blog tq

    ReplyDelete
  10. Tq sbb perkenalkan kedai ni..smlm terus pegi..mmg murah..

    ReplyDelete
  11. Murah betul tu sebab power 500+. Kdg orang x faham maksud murah. Power rendah mmgla murah

    ReplyDelete
    Replies
    1. btol tu . meh laa dtg kt kdai sy 👍🏻👍🏻 murah berkualiti

      Delete
  12. Murah betul tu sebab power 500+. Kdg orang x faham maksud murah. Power rendah mmgla murah

    ReplyDelete
  13. Salam Ziarah... saya pun suka yg xde frame tp sebab fikirkan saya jenis careless & takut cepat innalillah...makanya terpaksa la buat yg berframe..ekekek

    ReplyDelete
  14. kalau sesiape yg nak buat spek , meh laa cube kat tmpat sy bkerja . murah berkualiti servis free sampai bile2 seumur hdup 👍🏻👍🏻 ni no contct sy fina 0126955356

    ReplyDelete
  15. Rasa dah pindah/tutup kedai ni, semalam cari tak jumpa

    ReplyDelete
  16. meh singgah kedai cermin mata tempat sy bkerja di blue star optical rembau & rembau optical rembau central . murah bole diskaun yang penting cun smart n branded 👍🏻👍🏻 call me & wasup 0126955356

    ReplyDelete
  17. hyee nak cari spek murah kan ?? tapi kalo spec murah servis xbest xjuga kan 😊 so meh laa singgah kedai BLUE STAR OPTICAL REMBAU & REMBAU OPTICAL 😘😘 murahhh servis 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 ni ni wasup sy 0126955356

    ReplyDelete
  18. Murah tu biasa power dah lebih 500+ cermin dah tebal

    ReplyDelete
  19. dpt ke bawah rm200 klu spek tambah kegelapan dan anti silau

    ReplyDelete
  20. saya buat cermin ketebalan 1.67 power 650+ cermin mata brand sembonia..ala2 trend terkini korea stail..cermin jenis tipis..anti silau..uv protection..blue ray protection...photo grey..anti scratch...anti pecah.warranty setahun....

    harga semua rm1000.

    ReplyDelete
  21. bangi dh xjauh dr tempat aku tp soalan kat sini waktu testing mata bagus ker tak? in depth x dia punya pemeriksaan? aku risau kalau simple je kita nak selesa lens dgn mata... ade sesetengah kedai dark room pn xmasuk

    ReplyDelete

Thanks for your support