Mencegah gigitan nyamuk dengan Carrie Mozzibuster

Assalammualaikum

Kes-kes denggi dewasa ini semakin berleluasa di Malaysia dengan peningkatan secara mendadak di kawasan bandar dan luar bandar. Pada tahun lepas, sebanyak 75,000 kes denggi termasuk 166 fatalities. Peningkatan pelbagai penyakit berkaitan dengan gigitan nyamuk termasuk Virus Zika amatlah membimbangkan dan pelbagai usaha dari pelbagai pihak telah sama² berusaha utk mencegah punca penyakit dari gigitan nyamuk.


Carrie, merupakan produk yang dipercayai dalam produk penjagaan peribadi seperti sabun mandi, syampu dan bedak turut memahami akan kerisauan ibubapa akan anak² tentang penularan wabak akibat gigitan nyamuk. Melalui penyelidikan dan pembangunan dengan usahasama agensi kerajaan seperti Department of Agriculture dan JAKIM, Carrie telah mengeluarkan 2 buah produk untuk menghalang gigitan nyamuk iaitu Carrie Mozzibuster Mosquito Repellent Lotion dan Carrie Mozzibuster Mosquito Repellent Lotion With UV Protection yang mampu menghalang gigitan nyamuk sehingga 8 jam.


Keknil sebagai ibu yang bekerja, pastinya mahu yang terbaik utk anak². Lagi² masalah denggi di kawasan rumah amatlah membimbangkan. Jadi Keknil sangatlah gembira dengan adanya produk seperti ini dan sekurang²nya dapat membantu mengurangkan masalah kesihatan dlm keluarga Keknil.


Produk ini adalah diiktiraf Halal oleh JAKIM dan boleh didapati dalam 2 saiz, 50ml dan 100ml. Boleh juga dibawa untuk travel jadi tak perlu risau kalau piknik atau camping dalam hutan ke.. Carrie Mozzibuster kan ada !


Produk ini boleh didapati di kesemua pasaraya besar, supermarket dan farmasi di seluruh negara dengan harga seperti berikut :


Untuk maklumat lanjut, sila layari :

Facebook : https://www.facebook.com/CarrieMY/

till then, tatababai

Post a Comment

1 Comments

Thanks for your support