Produk segar dari ladang hanya di Honestbee !

Assalammualaikum

Pernah tengok cerita The Bee? Ala.. Watak Barry dalam cerita The Bee ni menceritakan yang tentang dirinya yang kecil tetapi bersemangat besar. Kemudian dia bertemu dengan Vanessa seorang manusia yang mempunyai sebuah kedai bunga. Dari situ persahabatan mereka bermula dan mereka saling bantu membantu antara satu sama lain walaupun terdapat pelbagai dugaan dan halangan.


Nampak tak macam mana lebah ni sangat rajin, cerdik malah berkuasa kerana sengatannya boleh membunuh tau! Tapi kita taknak la cerita bunuh-bunuh ni.. Keknil nak cerita tentang sebuah online groceries concierge yang menawarkan lebih dari 60,000 produk runcit.



Honestbee nama diberi. Ia diinspirasikan dari keunikan dan kerajinan sang lebah pada tahun Disember 2014 dan 7 bulan kemudian, ia dilancarkan secara rasmi di Singapura. Signifikasi hitam dan kuning ini semakin berkembang dibandar-bandar lain seperti di Hong Kong, Niseko, Taiwan dan kini secara rasminya di Kuala Lumpur.

6 bandar
36 rakan niaga
2300 lebah (pekerja)
60,000 produk

Keknil sebagai wanita berkerjaya, kadang-kadang cuma dapat shopping barang dapur 2 minggu sekali je. Jadi ada beberapa barang basah seperti ikan, ayam dan sayuran yang tak dah segar. Ini menjadi matlamat utama Honestbee dalam membantu mendapatkan apa jua keperluan barang pelanggan dan sang lebah di Honestbee ini akan memastikan setiap produk dan barangan yang ditempah adalah dipilih khas dan segar dalam masa yang telah ditetapkan oleh pelanggan. Tapi, minimum 1 jam la ye..

Di Malaysia sendiri, terdapat lebih 10 outlet yang menjadi rakan niaga Honestbee antaranya Shojikiya, Fareastflora.com, Cat & Fiddle, Southern Rock Seafood, Castania Nut Boutique Vom Fass, The Blue Cow Butcher, La Juiceria, Wondermilk, Cookie Box, GNC, Real Food dan sebagainya.


Sempena pelancarannya baru-baru ini, Honestbee menawarkan cas penghantaran sebanyak RM1 bagi mana-mana tempahan dan penghantaran tanpa minimum perbelanjaan sehingga 14 Mac 2017. So, grab peluang ini okeyy... ^_^


Dan bagi menghargai pembaca blog Keknil, Keknil nak bagi korang voucher code untuk korang shopping di Honestbee ni.

Voucher Code : BEE30

So, tunggu apa lagi.. log masuk ke dalam laman web Honestbee atau download aplikasi Honestbee melalui App Store atau Google Play Store dan Sign Up sekarang!

Untuk maklumat lanjut, sila layari maklumat seperti dibawah :
Laman Web : http://honestbee.my


till then, tatababai

Post a Comment

2 Comments

Thanks for your support