Shocking Shopping di 11Street !

Assalammualaikum

Siapa kaki shopping mesti tau e-mall yang paling hangat di Malaysia iaitu 11street kan.. Hah.. Keknil pun antara orang yang selalu shopping till I drop kat 11street ni tau.. Memang kalau shopping kat sini.. tak hengat dunia lahaii.. sebab barang dia semestinya menarik tertarik memang da'bomb ! Plus ada produk-produk hangat dari Korea.. Huuuu... tak perlu ke Korea dah kalau nak beli beauty product dia.. semua ada di 11street. Pandai CEO 11street ni cari market kat Malaysia.. dia tau ramai orang Malaysia gila produk Korea.. ^_^ Memang padanlah sebab dia pun orang Korea.. Annyeonghaseyo !




Dan pada 11 April yang lalu, 11street telah menyambut ulangtahun pertamanya dengan meluaskan sasaran pelanggan dengan penggunaan aplikasi mudah alih dalam talian melalui tawaran 'Shocking Deals to Life'



Apa yang buat Keknil tertarik dengan tawaran 'Shocking Deals to Life' ini adalah :

a) menawarkan diskaun terhebat dengan mewujudkan kelas 100 tawaran jualan paling panas, penghantaran percuma dan banyak lagi bagi pelanggan yang menggunakan aplikasi mudah alih 11street

b) pelancaran Celcom Xpax bagi pelan simpanan tambah nilai sepanjang tahun bagi membantu pelanggan lebih berjimat melalui Magic SIM

c) kemunculan duta baharu 11street yang bukan sahaja hangat, tapi meleTOPS iaitu Zizan Razak dan Elizabeth Tan

Menarik bukan.. macam biasa.. 11street bukan sahaja sentiasa menawarkan tawaran harga yang hebat, tapi ia juga tidak pernah lupa kepada pelanggan setianya dengan memberi pelbagai jenis voucher, diskaun dan tawaran hadiah yang lumayan. Keknil sendiri sebagai pelanggan, sering mengulang pembelian melalui 11street atas sebab tersebut. Memang banyak Keknil berjaya jimat !




Bagi pengguna Celcom yang kebanyakannya adalah pengguna prabayar, melalui 11street ini mereka boleh berjimat sehingga 10% melalui pembelian Magic SIM dan tambah nilai Celcom prabayar. Fuh.. Dan pelanggan yang ingin mendapatkan penjimatan ini boleh mendapatkannya mulai dari 11 April 2016 sehingga 10 Julai 2016 melalui aplikasi mobile yang boleh didapati melalui App Store atau Google Play.




Pendek kata, tawaran yang ditawarkan melalui 11street sangat hebat sampai Keknil sendiri rasa macam nak shopping hari-hari.. Untung la kalau hari-hari ada gaji masuk kan... boleh shopping hari-hari.. Hahaha..

Jika anda peminat Zizan Razak..

Atau mungkin peminat Elizabeth Tan?

Tak teringin ke nak dapatkan barang-barang best kat 1street? Sebab mereka sendiri beli barang kat sini tauuuu !

Jom bermula hari ni, kita ramai-ramai install aplikasi mudah alih 11street di App Store atau Google Play dan godek-godek barang baik dalam tu.. Keknil yakin, samada korang peminat Zizan Razak atau Elizabeth Tan, mesti akan addicted macam Keknil yang rasa geramm je tengok harga barang yang berkualiti dan ada banyak diskaun pulak tu..


till then, tatababai

Post a Comment

4 Comments

Thanks for your support