Sandwich terbaik dari Garsa Kitchen !

Assalammualaikum..

Siapa malas masak?
Aku.. | Angkat tangan..

Hahahaha...
Mengaku je la ye.... nak buat sandwich pun pemalas.. kahkahkah. tapi kadang ikut mood juga.. ada turn rajin, ada turn malas.. tapi kalau sandwich.. isk isk.. malas sikit sebab walaupun kitorang 3 orang je kat umah ni.. tapi seme banyak songeh.. ada yang nak telur hancur.. ada yang nak boh tuna.. yang nak ayam sekor puna do.. tsk tsk..




Terima kasih kepada Garsa Kitchen kerana telah memudahkan keje aku.. hahahaa..kenapa? Sebab Garsa Kitchen menyediakan kemudahan penghantaran sandwich terus kerumah / pejabat.. uwaaa.. bestnyaaa....

So, Sabtu lepas.. aku is gedik-gedik malas wat breakfast.. kahkahkah.. sebabnya, sehari sebelum tu aku dah order sandwich dari Garsa Kitchen ni.. huhuhu.. macih Anil.. eh.. nama sama pulak.. ^_^ sebab sudi hantarkan.. pelagi.. wefie satu kali dengan Anil (nama sebenar) dan Anil (bukan nama sebenar)

kiri, Anil (nama sebenar).. kanan, Anil (bukan nama sebenar)

Macam mana aku boleh tergoda dengan sandwich Garsa Kitchen ni? Mau tidaknya, tengok je la kat Instagram dia.. penuh gambar-gambar menarik tertarik memang da bomb gambar sandwich memang buat leleh-leleh ailio.. T__T aku is mudah tergoda ! huhuhu.. encik suami aku siap cakap, "sandwich je pun.." ooo.. sandwich je pun ekkk.. mai kasik rasa tengok tergoda ke idakkk...




Aku amik saiz L, hahaha.. makan 3 orang tauuu.. gile hantu sandwich satu kotak 24 pcs.. makan 3 orang.. resakse ke apa.. hikhikk.. dalam kete tak menyempat-nyempat terus ngadap.. bahahahah.. memang dasar resakse.. tolak batu ngan kayu je.. kikiki..

"Sedap giless... macam mama buat.. " kata encik suami.. uhuk.. sindiran jelas tu.. i is pemalas.. tunggu i rajin boleh buat sandwich sesedap Garsa Kitchen.. ^_^

"Mama order la lagi.. kita suka yang telur ni.. sedap.." Iman pulak mengorder.. ecececeee.. gitu hahh..

Aku? Uhuk.. aku suka semua.. hohohooo.. tamak.. semua aku sookaa.. semua sedap...

sehingga menutup mata



 jom godek menu-menu sandwich Garsa Kitchen.



Jangan risau.. semua sandwich ni memang segar dari ladang dan yang penting HALAL.. macam mana nak order?

NAMA
ALAMAT
NO TELEFON
MASA DELIVERY
JENIS ORDER

Whatsapp ke : 011-329 6119
Caj Penghantaran : RM10 (KL sahaja)

Untuk maklumat lanjut :


Sandwich Garsa Kitchen bukan sahaja sesuai untuk breakfast.. sesuai juga untuk apa jua majlis seperti majlis harijadi, open house, mesyuarat, piknik, buah tangan.. atau makan bersama keluarga.

sekali hadap.. huhuh

Siapa dok Putrajaya.. jom order.. ^_^ 

till then, tatababai

What's New

Post a Comment

14 Comments

  1. eh kat gombak pon ade.yeayyyyy boleh p

    ReplyDelete
  2. Tudiaaaaa haishhhh ceq terliuq tgk anil sefamily ngap sandwich...tahap sedapppp sgt ni...

    ReplyDelete
  3. yang penting...ampang nombor satu dalam list...hahahaha...

    dah usha dah haritu...

    ReplyDelete
  4. huishhh tiba tiba terliur nak rasa pula nih...

    ReplyDelete
  5. tu dia.. meleleh air liur tengok!
    jom repeat order..

    ReplyDelete
  6. Hurm not bad harga dia . I should try next time :D

    ReplyDelete
  7. Singgah Malam..
    Muka akk mcm familiar ar..

    ReplyDelete
  8. sy area nilai, dapat tgk je la, pergh makan siap mcm nak terlelap

    ReplyDelete
  9. hensem nye Anil bukan nama sebenar...bertambah sedap lah bila mkn hihihih

    ReplyDelete

Thanks for your support