Dalan d'Olive dari Turki

Assalammualaikum..

Nak share sikit tentang pengalaman aku menggunakan satu produk ni.. actually, produk ni keluaran Turki tau.. wowww... tak payah susah payah pergi Turki kannn...

Produk ni aku start guna masa aku pegi Korea tempohari... gigih tau.. pegi Korea bawa produk dari Turki ni.. walhal.. kat Korea berlambak produk-produk kecantikan yang ada kan.. ^_^



Tapi bukan menda tu yang aku nak bagitau, sebab aku pegi Korea ni bukan pegi hari ni balik esok.. seminggu aku pegi Korea ni.. so, bukanlah sampai Korea terus boleh cari produk apa yang sesuai dengan kita.. kena juga testing-testing juga kan... So, bawa siap-siap produk ni sebab kita dah tau apa yang sesuai dengan kita..

Antara produk dalan d'Olive yang aku gunakan adalah Hand & Body Lotion. Memang best gilak.. Bau dia wangi dan yang penting.. tak melekit.. sepanjang penggunaan aku di Korea tempohari.. alhamdulillah.. dengan cuaca yang sejuk dan kering kat sana.. dalan d'Olive ni telah berjaya membuatkan kulit aku kekal lembab dan sentiasa comel.. ahaksss...


Antara kebaikan Moisturiser Cream Hand Cream adalah ia dapat melembutkan dan melindungi kulit daripada faktor luaran yang boleh menyebabkan kekeringan. Ia juga mengandungi Vitamin E dan aktioksidan tau..  Memang kat sana aku letakkan je krim ni dalam beg supaya senang tiap kali kulit rasa kebas je akibat kesejukan.. aku terus sapu.. ^_^


Selain tu, aku bawa juga intensive creme ni sebab kulit aku ada rashes sikit dan tak tahan sejuk. So dengan krim ni, takde la dok tergaru-garu sebab sejuk melampau kann... dengan saiz yang comel, memang senang dan mudah dibawa-bawa ke mana-mana saja.. boleh selit je dalam handbag.. senang sangat.. ^_^



Oh ye.. ada banyak lagi range produk dalan d'Olive ni tau... kak Suraya Sulatin pun pakai juga tau dalan d'Olive ni.. memang terbukti keberkesanannya...

Harga memang mampu milik dari RM10 sahaja dan korang pasti puas hati dengan produk ni.. cuba sekali, pasti nak lagi.. ^_^

Bagi yang berminat nak dapatkan produk dalan d'Olive ni atau nak tengok produk-produk lain keluaran dalan d'Olive ni, boleh layari :

Instagram : erniee_rosdi
Whatsapp : 016-249 8918 (Ernie)

Opss.. bagi 10 pembeli pertama yang membeli mana-mana produk dalan d'Olive dari Ernie dengan kod : AWDALAN, akan dapat *1 keping face mask.. 

*sementara stok masih ada.. ^_^


till then, tatababai

What's New

Post a Comment

1 Comments

Thanks for your support