AA ON SALE!!!!!!

Assalammualaikum...

Mesti ramai yang dah tau kan... tapi aku gedik nak bagi tau juga.. ^_^ AA buat sale lagi tau.. korang ada grab ke mana-mana ke? huhuuu..

Aku ada riki-riki beberapa tiket yang aku rasa nak pegi sangat.. tapi malangnya.. masa aku check pagi tadi.. murah la pulak.. sekali bila balik rumah, mak aii.. seme dah mahal.. T_T sila nangis sorang-sorang...

Moral of the story, bila nampak je harga tiket yang murah tu.. terus je grab.. tak yah tunggu sejam kemudian ke esok ke lusa ke.. kalau tak, jadi macam aku ni la.. hahahhaa


Aku share kan sekali harga-harga tiket yang tengah offer sekarang ni.. bernanah mata ni tengok harga dia.. T_T





 So.. korang grab tiket pegi mana? Meh ajak aku sekali... ^_^



till then, tatababai

What's New

Post a Comment

9 Comments

  1. Replies
    1. ehem... ^_^ dah terbooking pulak.. ni.. hahahahhaa

      Delete
  2. mmg cam gitu ... nampak je terus beli, kalo tunggu lagik sejam dua kompom harga naik

    ReplyDelete
    Replies
    1. azra,
      dah booking.. tapi date lain, tempat lain.. tak dapat la tempat yg diidamkan tu.. takpe.. kita tunggu next sale.. hahahaa

      Delete
  3. Replies
    1. farah grab tix pegi mana tu... wahhhh... bestnyaaa

      Delete
  4. Replies
    1. jgn nangis sorang2... kita nangis sama2.. T_T sedih x dpt tiket yang nak tuuuuu... uwaaaa

      Delete
  5. ha'ah betul...bila dh dapat rega yg murah tu jgn tggu lagi..sbb JM pernah alaminya..tgk hari ni nk fikir dulu lah..bila bukak esoknya check tarikh yg sama waduhh..jauh bezanya huhuh

    ReplyDelete

Thanks for your support