Are you hunting for FREE WIFI???

Assalammualaikum... hah wat pe tu?? tengah surf Internet ke? cukup tak data plan uols tu??? hihihi..

korang penah tak rasa bila korang tengah berInternet kat luar, tetiba korang dapat mesej yang menyatakan 'kuota Internet anda telah melebihi penggunaan 80%' owh.. aku salu dapat wokey.. so, it's a bit annoyed sebab aku harap sangat aku boleh surf Internet everywhere aku pegi tanpa perlu risau tentang kuota data plan ni..

kadang-kadang tu, bila on je Mobile Internet.. mesti catu penggunaannya.. buka Whatsapps ngan Facebook je.. Instagram takmo bukak sebab nanti dia akan tarik data banyak.. #sigh tu pun kadang-kadang nak buka Facebook fikir 2-3 kali.. betul tak korang macam aku?? hihihii.. nasib la kat rumah aku pakai Unifi.. kalu dok rumah tu.. perghh.. macam-macam gadget ado.. seme online.. hihiihih..

selain dari situasi aku kat atas ni.. ada tak korang alami situasi lain?? Contohnya macam Situasi Tanpa Internet



meh share ngan aku.. ^__^

till then, tatababai

What's New

Post a Comment

0 Comments