In Memory : Trip to Padang 2011

rindunya nak cuti ramai-ramai macam ni.... kat gambar ni adalah office trip yang aku buat kat opis aku bersama dengan opis lama aku... ohsem okey trip ni.. memula patutnya trip aku ngan geng opis lama je.. pastu plak sorang-sorang anak-anak buah aku yang baju-baju kaler oren seme tu nak ikut.. best ke idak???

tu pun ada 2 orang tak jadi join atas sebab yang tak dapat dielakkan.. well.. takpe la... dalam trip ni, aku sempat la buatkan t shirt kaler oren tu untuk dorang ni.. best gilaakkk trip ni..

masa ada one of the trip member hilang kat Pasar Atas tu.. gelabah juga dia ni.. tapi boleh dia tanya kat orang-orang kat Pasar Atas tu, "ada nampak tak orang ramai-ramai pakai baju oren" hihih.. tak sesia aku watkan t shirt oren utk trip ni...

dulu budak-budak ni seme single.. skang masing-masing dah beranak pinak.. hahaha... agak susah nak arrange trip lagi sebab kos dah bertambah.. hihihihi.. 

nama trip ni Trip to Padang 2011.. masa ni siap buat page kat Facebook kot.. hahahha.. semua memang best.. memang terbaik!!!!

berdiri dari kiri, khalid, siput, pian, epul, yen, afa, pejo. Duduk dari kiri, aku, ferry, abu, razi, rizal, erin


rindu weiii.. bila nak trip lagi niii!!!

till then, tatababai

What's New

Post a Comment

1 Comments

Thanks for your support