jom pegi MATTA FAIR

anda merancang nak cuti?
tak tau nak pilih nak cuti ke luar negara ataupun dalam negara?
tapi tak tau macam mana nak mulakan?
jangan runsing... :)

pada 15 - 17 Mac 2013 nanti, ada MATTA FAIR. saya suka.. saya suka... :P


since 2 tahun lepas, saya tak pernah missed out MATTA FAIR.. banyak kelebihannya wokay.. kat situlah ada banyak travel offer yang sangat menarik n sangat susah nak kawal diri utk tidak amik pakej yang ditawarkan.. huhu.. ni saya 2 kali saya kena.. hahaha..

memula just nak survey KONONnye.. :P tapi terjebak jua.. huhu..

antara pakej yang penah saya grab kat MATTA FAIR ni :

Satu :
Pakej 3 hari 2 malam Krabi. 
ni saya dapat RM299 per pax.dalam pakej include airport transfer - hotel - airport.penginapan di Mercure Hotel selama 3 hari 2 malam include breakfast, boat trip ke 4 islands, half day tour area Krabi dan lunch utk last day. :)

Dua :
Pakej 6 hari 4 malam ke Beijing. 
ni trip yang baru lepas ritu, pakej ni saya dapat RM1950 per head. pakej include flight tix, on-board meal, hotel, tour, makan.. pendek kata, bila dh bayar jumlah ni, tak yah fikir apa.. cuma bawa duit soping je.. :P pakej ni saya suka sbb deposit saya bayar RM100 je.. pastu bayar ansuran bulan2..hehehe.. jarang kan ada agensi yang leh wat bayaran ansuran ni.. ni kira based on trust le..

ada lagi 2-3 pakej tapi saya dh lupa berapa harganya.. :P 

biasanya utk MATTA FAIR ni, saya cari pakej oversea..tapi since tahun ni trip saya dah penuh sampai hujung tahun.. kalau nak selit pun, kena tgk bajet dulu.. so, masa MATTA nti nak cari tix ke pulau2 kat malaysia je.. asik g luar negara je kan.. kat Malaysia ni pun banyak tempat2 menarik.. kann.. :)

so, kita jumpa masa MATTA nanti.. :) 

till then, tatababai

Post a Comment

0 Comments