Happy birthday, Althea !

Assalammualaikum

Korea dan Keknil memang tak dapat dipisahkan. Kalau ke Korea, mesti Keknil akan beli banyak produk kecantikan di Korea.. nak flawless dan cantik macam artis Korea la katakan kan.. ^_^

Tapi sekarang ni, dah tak perlu nak ke Korea lagi dah kalau nak flawless dan cantik macam artis Korea, Althea kan ada..

Kalau korang nak tau.. Althea ni adalah sebuah laman web yang menjual produk kecantikan khas dari Korea. Ia boleh didapati dengan harga yang sangat berpatutan dan kadangkala korang boleh dapat diskaun yang sangat hebat dari laman web ni. Menarik kan?

Baru-baru ni Althea telah menyambut hari ulangtahunnya yang pertama.. Wowww... tahniah Althea !

Dan sempena #AltheaTurns1 ini, Althea telah meraikannya dengan beberapa aktiviti menarik kepada pelanggannya, Nak tau? Jom follow Keknil..



1. Limited Edition Birthday Box + DIY Party Kit


Bermula dari 20 Julai, jika korang membuat pembelian melalui Althea, korang akan dapat Limited Edition Birthday Box bersama dengan DIY Party Kit. Comel sangat.. sebab ianya berwarna PINK !
Ada macam-macam sticker dan korang boleh beraktiviti DIY dengan keluarga juga.. ^_^

2. FREE Goodies untuk 1500 pelanggan pertama !




Haihh.. dah la birthday dia.. kita beli barang kat dia,  tapi kita pula yang dapat hadiah.. Tak ke seronok? Apa lagi.. Jom terjah laman web Althea sekarang ! ^_^

3. Birthday Giveaway



Pilih 3 TOP seller items dari Althea dan dapatkan 100% rebat ! Rebat itu akan di kreditkan kedalam akaun Althea korang dan boleh digunakan bila korang buat pembelian di Althea.

4. #AltheaTurns1 Instagram Contest !



Dah beli barang dari Althea dan dapatkan PINK BOX tu? Jangan lupa ambil gambar bersama Althea Box dan Party Kit dan upload dalam instagram. Mana tau korang berpeluang untuk menang hadiah menarik dari Althea seperti Macboor Air, iPhone 6s, iPad Air 2, Galaxy S6 Edge, Canon EOS M10 Selfie Camera dan banyak lagi. Tempting betul hadiahnya !

Boleh klik tentang contest ni di pautan Althea Instagram Contest



Jom korang.. ramai-ramai meriahkan #AltheaTurns1 dan sama-sama kita jadi cantik bersama Althea.

Untuk maklumat lanjut, sila layari :

Laman Web : Althea Korea
Facebook : https://www.facebook.com/altheakorea/

till then, tatababai

Post a Comment

2 Comments

Thanks for your support