Raikan hari bahagia dengan Flower Chimp bermula dari RM89!

Assalammualaikum

Zaman sekarang ni serba serbi pembelian melalui dalam talian. Cepat, mudah dan ringkas. Kalau tak, nak bersiap dari rumah je dah makan masa sejam. Belum lagi nak tempuh jalan jem, bayar tol dan parking. Dan bila sampai kat tempat dituju, belum tentu pula barangnya ada. Hahahha.. See.. betapa zaman dah berubah.

Keknil sendiri lebih suka shopping secara online. Kalau boleh serba serbi nak order je time baring atas katil tu, tetau je barang dah sampai depan rumah. Hahahha

Dan jangan tak tau, sekarang kalau nak order online, bukan sekadar tudung, baju, kasut je tau yang boleh ditempah melalui dalam talian, nak order bunga pun boleh!


Flower Chimp yang telah ditubuhkan oleh dua orang usahawan dari Jerman iaitu Maximilian Lotz dan Niklas Frassa dalam perkhidmatan penghantaran bunga secara dalam talian. Memenuhi keperluan terhadap bunga berkualiti tinggi pada harga yang berpatutan malah turut disokong dengan perkhidmatan penghantaran percuma ke seluruh negara.

Pelbagai pilihan jambangan bunga sempena hari lahir, kehadiran bayi baru lahir, titipan istimewa untuk kesayangan sempena sambutan hari lahir, Hari Kekasih, Hari Ibu dan sebagainya dengan harga serendah RM89 sahaja.



Flower Chimp juga turut menawarkan perkhidmatan penghantaran bunga secara percuma ke atas semua tempahan tanpa had perbelanjaan minima. Malah pelanggan juga boleh menjadualkan penghantaran pada hari yang sama bagi semua tempahan yang dibuat sebelum pukul 1 tengah hari untuk memberi kejutan buat yang tersayang.

Ingin memberi kejutan kepada yang tersayang? Ingat Flower Chimp!


Untuk maklumat lanjut, sila layari :

Laman Sesawang: https://www.flowerchimp.com/
Facebook: https://www.facebook.com/FlowerChimpMY/
Instagram: @flowerchimp

till then, tatababai

Post a Comment

1 Comments

  1. Anil...jangan lupa SA nak sunflower ngan bunga lily putih kuning tau...x kisah la bila anil nak surprise kan SA..pm tepi untuk alamat..hahahahaha

    ReplyDelete

Thanks for your support