Jom Wang With Shopee dan nikmati potongan harga sehingga 90%

Assalammualaikum

Kaki shopping pasti takkan melepaskan peluang untuk membeli belah samada di alam maya mahupun di luar. Tapi bagi Keknil, kalau ada peluang untuk shopping di alam maya, memang Keknil akan buat. Sebab lebih mudah dan tak perlu bersesak-sesak dengan orang di luar sana. Dan sempena perayaan Tahun Baharu Cina yang akan datang beberapa hari lagi ini, Shopee sekali lagi telah menunjukkan peningkatan jualan sebanyak 32% dalam jumlah carian produk sepanjang tempoh perayaan ini.






Sejak Kempen Wang Bersama Shopee dilancarkan pada 15 Januari yang lalu, Keknil sendiri pun terjebak dengan potongan harga sehingga 90% dengan tawaran hadiah kemenangan berjumlah lebih dari RM1 juta. Senario ini bukan sahaja menunjukkan pembeli berminat untuk membuat pembelian atas talian, tetapi tanpa mengira bangsa dan usia, persiapan sempena Tahun Baharu Cina dapat diraikan bersama dengan kaum yang lain dengan kemeriahan membeli belah di Shopee.

Antara carian yang paling popular sempena Tahun Baharu Cina tahun 2018 ini adalah Pakaian Wanita, Gajet, Permainan, Kanak-kanak dan Bayi, Kasut Wanita dan Beg Wanita.


Manakala pembelian paling popular di kalangan rakyat Malaysia sepanjang musim perayaan adalah seperti kasut, set pakaian bayi, set hadiah, set solekan dan KitKat Edisi Khas.


Korang juga boleh menikmati potongan harga dan promosi hebat sempena Kempen Wang Bersama Shopee sehingga 25 Februari ini. Dengan pilihan lebih dari 6 juta produk, pelanggan boleh memenuhi keperluan membeli belah sempena musim perayaan ini. Bonus bagi pengguna dimana korang boleh bermain permainan Fortune Ang Pao untuk memenangi Tiket Emas dan hadiah utama berbentuk wang tunai berjumlah RM8,888. Menarik kan!

Shopee juga akan melancarkan Kempen Hari Gaji dari 26 - 28 Februari yang akan menawarkan pelbagai tawaran pelbagai jenama terkemuka termasuklah Jualan Murah Komputer Riba Shopee dengan jenama popular seperti Acer, ASUS, Dell dan Lenovo.

Untuk maklumat lanjut, sila muat turun aplikasi Shopee secara PERCUMA menerusi App Store atau Google Play atau layari www.shopee.com.my

Jom #WangWithShopee

till then, tatababai

Post a Comment

1 Comments

Thanks for your support