SAFI Shayla penyelesaian masalah wanita berhijab !

Assalammualaikum

Sebagai seorang wanita berkerjaya yang bertudung, selalunya bau kepam rambut menjadi masalah kan... tu belum rambut gugur, berkelemumur dan sebagainya. Yes ! Keknil selalu menghadapi masalah begitu.. kalau lepas mandi tu, lahai bila tengok lantai bilir air penuh dengan rambut. T__T kalau lama-lama macam ni botak la Keknil.. Gitu....

tu tahan bau kepam rambut ke apa.. hahahaa


Jadi, Safi Shayla telah memperkenalkan syampu khas yang diformulasikan dengan Habbatus Sauda yang mempunyai 1001 kebaikan dengan 8 varian khas untuk wanita bertudung. Menarik kan ! Kita semua sedia maklum akan kebaikan Habbatus Sauda yang dikenali sebagai makanan sunnah, jadi syampu ini mampu memberi solusi kepada masalah rambut seperti rambut gugur dan juga gatal kulit kepala, macam masalah rambut Keknil ni hah...




Safi Shayla ini walaupun masih baru, namun kualitinya setanding antarabangsa malah telah memenangi beberapa anugerah seperti Marketing Excellent Awards 2015 dan Effie Awards 2016. Ini terbukti bahawa produk tempatan juga mampu bersaing dan berdiri sama tinggi dengan produk antarabangsa.

Pengguna juga boleh mendapatkan produk Safi Shayla dalam pek fleksi dengan lebih jimat dan kualiti yang sama. Dan pek isian semula fleksi ini juga boleh digunakan sebagai pek kembara. Jadi mudahlah untuk di bawa ke mana-mana sahaja.






Dengan tagline terbaharu #HanyaSAFIShaylaUntukSaya, kini wanita bertudung tidak perlu risau lagi dengan pelbagai masalah rambut.


Jika korang ingin ketahui dengan lebih lanjut apakah pandangan pengguna terhadap syampu untuk wanita berhijab, korang boleh layari channel seperti di bawah.


Untuk maklumat lanjut. sila layari :
Laman Web : www.safi.com.my

till then, tatababai

Post a Comment

0 Comments