Chewies dalam Malaysia Book of Records

Assalammualaikum

Sabtu lalu, Keknil sekeluarga telah hadir ke Sunway Lagoon bagi menyertai "Penyertaan Paling Ramai Bagi Sesi pengambilan pastik Penggalak Imuniti" di bawah Malaysia Book of Records.



Sebanyak lebih 30 buah sekolah dengan lebih 1800 orang kanak-kanak berumur dari 5 hingga 12 tahun di seluruh Lembah Klang telah hadir untuk menyertai program ini.



Macam Keknil sendiri, kadang-kadang alpa dengan pengambilan suplemen untuk Iman.. Jadi Iman sendiri selalu ambil inisiatif dan memaklumkan kepada Keknil bila suplemen kat rumah dah habis.


Dengan pengambilan pastil Chewies yang mempunyai pelbagai perasa, bukan Iman je suka.. Keknil pun suka wei.. bukan je sedap, malah ia juga dapat meningkatkan sistem imun dalam badan kita.


Cubaan untuk masuk dalam Malaysia Book of Records ini adalah merupakan antara cara untuk mendidik ibubapa mengenai cara untuk melindungi anak-anak dengan membina sistem imun yang kuat dan dapat melindungi diri dan anak-anak daripada kuman. Ia juga dapat mengukuhkan sisterm pertahanan badan.



Diambil 1 kali sehari, pastil yang diperkaya dengan Wellmune yang merupakan sejenis gluco polysaccharide diperoleh daripada penapisan yis yang baik. Pastil ini juga mudah dimakan dan telah terbukti secara klinikal untuk meningkatkan sistem imun dengan selamat serta mengurangkan demam dan selesema.




Terdapat 3 perisa iaitu Mega-Mango, Super-Strawberry dan Ultra-Orange diambil secara harian sebanyak 4 dos untuk dewasa dan 2 dos untuk kanak-kanak. Keknil suka perisa Mango.. Macam makan mangga sebiji tauuu.. ^_^


Kami sudah makan Chewies untuk hari ini, bagaimana dengan anda?




till then, tatababai

Post a Comment

0 Comments