Menang Pakej Percutian ke Krabi !

Assalammualaikum

Alhamdulillah.. syukur.. terima kasih Sedunia Travel.. memang tak sangka.. hantar penyertaan hanya untuk suka-suka.. tapi akhirnya.. dipilih sebagai Pemenang Utama dalam Instagram / Twitter Contest by Sedunia Travel dalam event Travel Blogger Meetup 2015 tempohari.



Pakej percutian ke Krabi ni memang mengujakan.. walaupun dah 3 kali jejakkan kaki ke Krabi.. tapi aku tak bosan pun..


Terima kasih sekali lagi Sedunia Travel.. ini adalah kali kedua aku pergi ke trip yang dimenangi under event Travel Blogger Meetup.. Untuk event yang tahun 2014, dapat pakej percutian ke Medan yang aku gunakan untuk tahun ini.. manakala tahun ni pula, menang pakej percutian ke Krabi pula.. yang Insya Allah.. aku akan gunakan tahun depan.. ^_^

Terima kasih kepada panel sebab pilih gambar aku yang dikatakan kreatif tu.. Alhamdulillah.. Thousand thanks to RaW, Menk, Anis dan Jard and of course, Sedunia Travel.. ^__^

Senyum lebar la malam ni.. ^___^





till then, tatababai

What's New

Post a Comment

6 Comments

Thanks for your support