4 sebab kena pergi A Famosa !

Assalammualaikum

Hai semua.. salam hari minggu.. ada tak yang bercuti-cuti ke Melaka hari minggu ni? Atau balik kampung di Melaka? Ahaa.. aku nak cadangkan korang cuba untuk berbuka puasa di A Famosa melalui promosi A Famosa Bazaar Ramadhan Buffet Dinner bertempat di Golfer Terrace, Club House.



Okey.. bagi korang yang sukakan suasana bazaar dan sukakan banyak pilihan makanan, promosi A Famosa Bazaar Ramadhan Buffet Dinner sangat sesuai dengan korang.. sebabnya, menu-menu dia memang menarik tertarik memang da'bomb.. uishhh... tengok menunya je dah buatkan aku terliur..



Meh aku bagi 4 sebab, kenapa korang dan aku sendiri, MESTI pergi ke A Famosa dan cuba sendiri A Famosa Bazaar Ramadhan Buffet Dinner.

1. Suasananya yang persis macam bazaar ramadhan cumanya tak perlu bersesak-sesak. Jadi boleh pergi ulang alik makan makanan yang kita suka ulang-ulang kali...

2. Pelbagai jenis pilihan makanan dari menu western, kampung, moden dan, indian style chinese style pun ada tau.. pendek kata, sekali makan, rasa macam kat Beijing, dua kali makan rasa macam dah sampai London.. tiga kali makan.. terasa macam kat kampung.. uishh...

3. Satu stesen untuk semua. Ini pun aku suka. Di satu stesen tu la ada ayam grill,kambing bakar, sotong bakar, satay, steak, lamb chop dan macam-macam lagi bakar-bakar style. Uish.. dah terbayang-bayang dah menikmati kambing bakar dengan penuh perasaan.. Nomnomnom..

4. Mesti pegi cuba sebab mana nak dapat buffet ramadhan dengan harga kurang dari RM50 per pax.. kat A Famosa pulak tu.. tempat orang ada-ada tauuu.. tapi harga buffet dia dengan macam-macam jenis menu tu.. cuma dari RM35 sahaja !

So, korang tunggu apa lagi.. jom la.. together-gether kita ke A Famosa Resort dan cepat-cepat booking A Famosa Bazaar Ramadhan Buffet Dinner ni.. dan dapatkan diskaun sehingga 30% sekiranya korang buat tempahan lebih awal. ^_^

Tempahan Awal (sebelum 10 Julai) :
RM45 (Dewasa)
RM35 (Kanak-kanak)

Harga Walk-In :
RM68 (Dewasa)
RM55 (Kanak-kanak)


Untuk tempahan dan maklumat lanjut, boleh hubungi :
Facebook : A Famosa
WeChat : afr6033
Instagram : A Famosa Resort
Pertanyaan / Tempahan : 019 600 8508 / 06 553 0888 Ext : 88874


p/s : kalau nak booking bagitau kita, mana tau kita boleh ngedet ke kat situ.. ^_^


till then, tatababai

What's New

Post a Comment

5 Comments

  1. macam best jer..nasib jauh, kalau tak ulang alik pergi dah ni rasanya..hehe

    ReplyDelete
  2. murahnya harga bufet dia..
    kalau dekat memang dah pi dah

    ReplyDelete
  3. Kita jauh.. Tak dapat nak kesana..

    ReplyDelete

Thanks for your support