Facial COKLAT yang TERMURAH di Shah Alam

Assalammualaikum..

Di hari raya nanti, mesti korang semua nak tampil lebih berseri dan cantik kan.. aku nak cadangkan tempat best untuk buat spa muka yang menggunakan COKLAT ! Yummy...



Suasana di Airellyn Beauty Studio yang selesa dan dialunkan dengan muzik yang mampu menenangkan jiwa, pasti korang akan menikmati sesi treatment yang mendamaikan.. ^_^

ruang menunggu

face scanning machine

suasana dalam bilik facial

Coklat ni selain dari untuk makan, ada banyak kebaikan-kebaikan lain, antaranya :

   Ã¨ Bersifat antioksidan dan mampu melindungi kulit daripada matahari
      Ã¨ Mampu memutihkan kulit dan menjadikan kulit selembut kulit bayi
      Ã¨ Menjadikan kulit lebih anjalm halus dan licin
      Ã¨ Mampu melembutkan kulit dan kaya dengan mentega koko
      Ã¨ Mampu menghalang radikal bebas yang merosakkan elastin, kolagen dan protein pada kulit
      Ã¨ Dapat membuang sel-sel kulit mati dan membantu merangsang pertumbuhan sel kulit baru
      Ã¨ Mampu merehatkan minda dan tubuh badan dan menghilangkan stress pada badan

Di Airellyn Beauty Studio, spa coklat yang ditawarkan adalah antara yang TERMURAH yang ada kat Malaysia ni. Rata-rata aku tengok kat tempat lain, spa coklat yang ditawarkan adalah antara RM100 - RM500 untuk sekali rawatan. Tetapi di Airellyn Beauty Studio, hanya RM68 sahaja untuk sekali rawatan ! Murah gile kannn...

Untuk korang yang berminat nak dapatkan Facial Whitening Coklat kat sini, aku cadangkan korang ajak kawan.. bukan apa.. sebab kalau korang datang sorang, harganya adalah RM68 seorang.. tapi kalau korang ajak kawan, harga dia akan jadi RM120 untuk 2 orang.. tak ke meriah satu spa tu dengan korang.. selain dapat berjimat, dapat sama-sama share tips kecantikan bersama Ellyn ketika sesi facial tu nanti.. ^_^ jangan risau, Ellyn ni tak lokek ilmu... korang tanya, dia jawab.. tapi jangan sampai tertelan coklat tu pulak ye.. hihihihi



Aku sendiri telah berpeluang untuk menikmati spa coklat di Airellyn Beauty Studio dan memang best sangat ! Sampai tertidur-tidur aku dibuatnya.. hihihihi

Yang bestnya kat sini, sebelum treatment, Ellyn akan scan dulu muka kita.. tengok tahap air yang ada pada kulit. Adakah muka kita ni jenis kering, berminyak atau gabungan kering dan berminyak. Lepas tu, Ellyn akan check keadaan muka kita kat mana tempat yang paling banyak bermasalah dan akan explain kenapa masa scan tu muka kita ada warna-warna yang nampak tak sekata.





Next step, Ellyn akan cadangkan pada kita jenis treatment apa yang sesuai untuk kulit kita. Macam aku, since aku ada masalah kulit yang tak berapa sekata dan ada jerawat-jerawat halus di muka. Kebetulan masa aku datang hari tu, ada seketul jerawat baru elok je dok kat tepi dagu ni.. Hahaha.. So, Ellyn cadangkan aku buat Gamma Skin Recovery Treatment + Express Oxygen Treatment + Mask Coklat. Haaa.. banyak gile aku nye treatment sebab banyak sangat masalah kulit kan...


Apa yang aku dapat dari semua treatment ni?

 Ã¨ Deep pore cleansing treatment
 Ã¨ Total eye care treatment
 Ã¨ Neck treatment
 Ã¨ Airellyn membership card
 Ã¨ H20 Serum (Home Care)
 Ã¨ Express Oxygen treatment
 Ã¨ Mask coklat

Tak lama.. 2 jam je pun.. apa la sangat tempoh 2 jam tu berbanding dengan keserian dan kecantikan wajah kita kan.. ni aset kita ni.. ^_^


mask coklat

sebelum.. #tutupmuka

lebih cerah dan berseri.. auwww

dari kiri Nurin, orang yang bertanggungjawab untuk merawat muka aku.. dan kanan tu adalah Ellyn, owner Airellyn Beauty Studio..

Selain dari tu, sekarang Airellyn Beauty Studio tengah buat Promosi Ramadhan. Korang buat facial treatments, korang akan dapat FREE urut kepala, FREE bufing kuku tangan dengan harga RM90 sahaja ! Teruja tak?




Antara promosi lain yang aku nak cuba, Rawatan Pecah Lemak Bawah Dagu & Tegangkan Muka.. hahaha.. ini haruslah aku minat nak cuba kan... supaya di Hari Raya nanti aku tampil kurus dengan pengurangan 15kg termasuk di bahagian muka.. hihiih.. tazzabar nak try nak bagi runcing sikit muka yang gebu gebas ni.. ^_^ treatment yang mengambil masa 1 jam ni hanya RM98 sahaja !



Eh.. lom abis lagi... aku suka nak promosi Set Bridal Treatment kat sini. sebab murah sangatt.. since adik kembar aku nak kawen tahun ni.. aku nak promote la treatment kat sini pada dorang. Selain dari murah, treatment ni juga dapat menaikkan seri pengantin dan merelakskan bakal raja sehari.. Ye la.. orang nak kawen tak boleh stress-stress kan...

Berapa harganya?

Hanya RM198 sahaja ! 

Dan bakal-bakal pengantin ni akan dapat :

 Ã¨ Foot soak
 Ã¨ Detox sauna
 Ã¨ Whitening body scrub
 Ã¨ Whitening milk bath
 Ã¨ Flower bath
 Ã¨ Collagen eye mask
 Ã¨ Full body bleeching
 Ã¨ PERCUMA Mandian Aura Ser Geranium
 Ã¨ PERCUMA Detox Ginger Tea Drink
 Ã¨ PERCUMA Membership Card




Menarik ke tidak? 

Eh.. kalau tak nak kawen lagi tak boleh amik pakej ni ke?

Lor.. boleh je la.. aku pun nak cuba jugak.. fefeeling pengantin jugak.. hahahh.. pengantin lama..

Antara pakej-pakej lain yang ada kat sini...





Untuk maklumat lanjut :
Airellyn Beauty Studio
No 6A, 1st Floor, Jalan Kristal K7/K,
Seksyen 7
40000 Shah Alam
Selangor

Untuk temujanji / booking :
Whatsapp : 011-27174100
Call : 03-55194159




till then, tatababai

What's New

Post a Comment

0 Comments