HOT & SPICY romantic dinner!

Assalammualaikum..

Hi.. ni la sebab kenapa aku nak sangat duduk kat Sunde Beach Resort ni.. sebab nak layan romantic dinner kononnya.. kuikuikuii... aku booking romantic dinner ni dari kat Malaysia lagi.. macam biasa.. semuanya memang aku plan awal-awal. ^_^

Kalau dah sampai sini, haruslah pilihannya Tomyam kan.. romantic dinner ni untuk 2 orang sebenarnya.. tapi sebab ada Iman kan.. takkan la nak biarkan Iman sorang-sorang tak makan.. so, aku tetap la bawa Iman dan konon-konon nak share portion nasi tu ngan Iman.. tapi punya la dorang baik, siap bagi 3 pinggan nasi tau... lauk dia dah memang banyak.. so memang tak perlu risau la.. Iman makan pun bape banyak sangat kan..

menu yang tawarkan

Masa aku order for romantic dinner ni.. dorang dah suruh pilih siap-siap apa menu yang kitorang nak makan.. so, tanpa ragu-ragu aku pilih Set B.. sebab ada Tomyam.. hihihii.. tapi menu lain pun sedap juga tau.. cuma kitorang ni dah selera Tomyam.. kena la order Tomyam juga kan.. ^_^


perkenalkan besday boy

Iman yang lapar

Menu dia tak la banyak mana tapi.. portion dia banyak kot.. macam buah tu kitorang tapau masuk dalam bilik je.. hahahhaha... senang nak makan suap-suap.. wiwiwiwiiwii..

menu kami

chicken in peanut sauce

seafood tomyam

friend chicken with cashew nut

ditemani candle light

Memang puas makan la.. berpeluh-peluh makan sebab semuanya pedas-pedas.. hahahaha.. Tomyam dia pedas gile.. memang leleh airmata.. tapi sedap wooo... habis kitorang makan walaupun peluh-peluh makan.. ^_^

licin

Berapa total untuk romantic dinner ni?

Harganya adalah THB400 per person. Berbaloi la kan dengan suasananya yang tenang.. kalau honeymooner lagi best aku rasa.. sebab bole makan suap-suap.. kitorang suap mulut sendiri je.. kuikuikuiii....


till then, tatababai

What's New

Post a Comment

1 Comments

  1. RM40 sorang..kiranya RM120 lah ye..ntah lah bagi JM cam mahal sbb 3 menu je kan

    ReplyDelete

Thanks for your support