Belajar Bahasa Korea di Survival in Korea

Assalammualaikum..

Sabtu lepas aku berpeluang untuk hadir seminar Survival in Korea – The Language Barrier Buster bertempat di KTO. Walaupun masih belum ada next trip ke Korea lagi kan.. tapi hati meronta-ronta nak belajar bahasa Korea tau.. dalam kursus ni, aku dapat la belajar macam mana nak tulis perkataan dalam bahasa Korea. Senang je rupanya.. Macam ABC je. Tapi macam biasa la, kena la selalu praktis baru la boleh jadi hebat… kalau takat belajar 2 jam.. pastu tak praktis, memang tak pandai la.. hahahhaa



tu dia...


sangsanim.. ^_^

belajar.. belajar...

Sempat juga aku berjumpa dengan Munirah, pemenang K-Story yang menang tiket penerbangan pergi balik ke Korea tu tau.. I is jeles sangattt… tapi.. you deserve it tauuu!! Mana tau, lepas ni rezeki aku plak.. hikhokhikhok..

Bersama pemenang tiket ke Korea pegi balik uolsssss

Kursus ni tak bosan pun.. memang sangsanim ajar satu-satu sampai kita faham.. best sangat.. aku recommended sangat sape-sape yang nak pegi short course macam ni.. memang fun..

door gift from KTO

set sudu... yeayyy


Terima kasih KTO atas souvenir yang diberikan.. so suwitt.. aku memang suka set sudu garfu Korea ni.. 

till then, tatababai

What's New

Post a Comment

1 Comments

Thanks for your support