Shopping RM1212 di Lazada Malaysia [Contest]

Morning... awal pagi aku dah godek-godek blog kawan-kawan.. sekali aku ternampak plak Budak Bandung Laici nye entry pasal Contest Shopping With Lazada.. huh... apa lagi.. aku pun punye la teruja.. uwaaa.. nak soping jugakk.. hikhikhikk...

Untuk makluman korang, Lazada Malaysia akan mengadakan Online Revolution Lazada pada 12 December 2014 iaitu 12 hari sebelum perayaan Krismas. Lazada akan menawarkan promosi menarik serta tawaran eksklusif untuk pelbagai kategori selama 24 jam. Dapatkan apa yang anda inginkan musim cuti ini, dari telefon bimbit, tablet dan peralatan elektronik hinggalah ke fesyen, barangan rumah, alat permainan dan peralatan sukan.

Hahh..excited tak???



Nanti dulu.. yang lebih excitednya..Lazada Malaysia bagi RM1,212 soh kita beli barang kat Lazada Malaysia... huh.. ini macam impian jadi kenyataan ni.. sape nak bagi RM1,212 uols... so apa aku nak beli kat Lazada Malaysia ni??? mari berangan ye... ^_^

Check in out!!!

1. Samsung Smart Camera NX Mini 20.5MP Mini + 9mm Lens + 16GB
Linkhttp://www.lazada.com.my/import-samsung-smart-camera-nx-mini-205mp-mini-9mm-lens-16gb-729186.html
HargaRM1,499.00 RM899.00

Kenapa nak kamera ni?
Sebab aku teruja gila dengan kamera ni sebab spesifikasi dia yang awesome.. ini kalau aku repeat New Zealand lagi sekali ni.. confirm gambar-gambar yang aku amik memang da-bomb sangattt...

Dengan ciri-ciri camera yang comel, so tak yah risau nak bawa beg kamera yang gedabak tu.. less space dan tak yah la susah payah nak angkut beg kamera berat-berat.. just slot in dalam handbag je kan.. auwwww... bestnyaaa...

2.Johoyo JY22 Light-Weight Tripod
Harga : RM69.00 RM55.00


Kenapa nak tripod ni?
Kalau dah dapat Samsung Smart Camera kan, mesti la nak ada tripod pula. Boleh la nak amik gambar ramai-ramai tanpa minta tolong stranger kan.. dengan saiz yang boleh diubah dari rendah ke tinggi.. memang perfect la.. ^_^



3. Happy Bean Bag Grey
Harga : RM299.00 RM125.00

Kenapa nak bean bag ni?
Ini masa aku pegi PPAS Shah Alam.. ada la aku dok lepak baring-baring baca buku atas bean bag ni.. perghhh... best gilakk.. terus nak cari TIGA wokey.. bukan satu tauuu... since aku ni memilih sikit, so aku pilih warna yang tak mudah kotor.. so warna grey la yang menjadi pilihan kalbu ku..  ^_^

4. Lux Portable Folding Table
Harga : RM199.00 RM92.00

Kenapa nak folding table ni?
Ahahh.. sebab aku ni suka merayap berjalan merata-rata.. dengan adanya folding table ni.. senang la sikit aku nak melakukan aktiviti rekreasi bersama keluarga. tak yah susah-susah nak berebut-rebut tempat duduk ngan orang lain kan... ^_^

5. Bundle Deal- Sokano Travel Adaptor and Portable Digital Luggage Scale with LCD Display
Harga : RM129.00 RM38.00


Kenapa nak travel adapter dan luggage scale ni?
Sebab aku ni kaki jalan dan benda-benda ni sangat penting bagi aku. lagi pula, pakej yang ditawarkan ni sangat menarik. mana nak dapat travel adapter ngan luggage scale dengan harga bawah RM40.. selalu kalau jual satu-satu pun dah RM30 kan.. ni DUA sekali.. hahh... best ke tak Lazada ni? murah kann...

Jumlah Keseluruhan : RM1,209 sahaja


So, dengan budget RM1,212 sahaja aku nak beli kesemua 5 produk dari Lazada Malaysia ni. Kalau ikutkan, harga asal untuk kesemua 5 produk dari Lazada Malaysia ni adalah sebanyak RM2,195!!!! Tapi dengan diskaun yang diberikan di Lazada Malaysia, aku dapat berjimat sebanyak 55%!!!!

Betapa mudahnya berjimat dengan Lazada Malaysia.. jom korang..


till then, tatababai

What's New

Post a Comment

7 Comments

  1. eh macam best je folding chair/table tu :D

    ReplyDelete
  2. All the best ye. Jie pn dh done shopping.

    singgah dari contest yg sama. ^_^
    http://najihahawanbiru.blogspot.com/2014/12/shopping-rm1212-di-lazada-malaysia_90.html

    ReplyDelete
  3. Hihihi.. best kan Jie.. rasa macam real je shoppingnya.. hahahaha

    ReplyDelete
  4. Cik Iman,
    tu ar... ritu dah tengok skali.. tapi Out of Stock pulak.. terus masuk dalam wish list.. ^_^

    ReplyDelete
  5. foldablbe table chair tu sempoi! all d best. sy pon join berangan hehe

    http://ana-mizu.blogspot.com/2014/12/shopping-rm1212-at-lazada-malaysia.html

    ReplyDelete
  6. Hi, Terima kasih sebab join contest! InsyaAllah kalau rezeki, boleh menang :)

    Nak wishlist tercapai? Boleh check sini : http://sayaiday.blogspot.com/2014/12/hadiah-misteri-untuk-peserta-shopping.html

    ReplyDelete

Thanks for your support