Holiday Mood in ON


lepas bersusah payah dengan CAPAM 2014.. maka inilah rewards yang dah lama aku peram... holiday mood is ON ya.. ^_^

bila bab-bab bercuti dengan family ni.. Iman adalah orang yang paling happy... mau idaknya... sampai dia lupa bagi tau aku yang dia sebenarnya FINAL EXAM minggu ni.. T_T aku terus rasa macam... DOWN GILERRRR.... adakah percutian ini terpaksa ditunda? adakah percutian ini terpaksa dibatalkan? macam-macam persoalan yang timbul kat minda aku ni...

makanya, berjumpalah dengan cikgu kelas Iman... mohon budi bicara sebaiknya... supaya Iman dapat amik exam ni lepas balik bercuti.. bersikap jujur dan dengan penuh rendah diri mengadap cikgu.. maka.. akhirnya... cikgu izinkan.. tapi kena tulis surat la kan... terima kasih cikgu.. nanti aku belikan keychain ye... hihihii...

so, keputusannya... dapat la kami proceed percutian ini.. tapi tak dapat la jimba-jimba sangat sebab balik dari cuti terus la si Iman ni exam... huhuhuu nasib la kan...


till then, tatababai

What's New

Post a Comment

0 Comments