Fail khas untuk bercuti-cuti over the sea

salam hari Sabtu.. ^_^ walaupun aku agak bizi dengan keje hakiki (hari ni pun aku keje tauu).. tapi tapi tapi... holiday dan diriku memang tak dapat dipisahkan.. since trip ni dah lama plan dan cuti pun dah lama approved.. thanks bos.. maka inilah hasil dari perancangan untuk trip yang akan tiba tak kurang dari seminggu ni... ^_^

walaupun trip ni nampak macam free and easy je tapi macam biasa.. aku tetap siapkan fail untuk family trip ni..

apa ada dalam fail ni?

macam biasa la.. ada tiket flight pegi balik, accomodation, proof of payment, budget detail dan itinerary.. kesemua tu aku susun ikut susunan dari masa pegi sampai la masa balik.. tapi itinerary tu pun sekadar itinerary je sebab planning kat sana nak free and easy je.. hihihi

ada 2 accomodation yang aku booking untuk trip ni.. satu tu dah confirm dan dah bayar penuh.. satu lagi pre-booking sahaja without any payment.. ^_^

terlebih happy pulak aku dengan trip ni sebab tempat ni memang aku nak pegi sangatttt.... setahun kot plan untuk holiday ni... hotel pun aku dah booking dan siap bayar 6 bulan awal dari tarikh pegi ni.. 

holiday ni boleh dikatakan holiday yang pertama yang kitorang buat as 1 family.. hanya kami bertiga sahaja.. ^_^ bukan takde trip-trip lain.. tapi mostly dengan adik beradik ataupun keluarga besar.. 

doa-doakanlah perjalanan kami pergi dan balik selamat ye.. ^_^



till then, tatababai

What's New

Post a Comment

0 Comments