Doorgift Termurah dengan hanya 50 sen sahaja !

Nak nak hujung tahun ni, mesti ramai yang dah mula mencari door gift untuk pelbagai jenis acara seperti kenduri kahwin, aqiqah, kenduri doa selamat dan pelbagai lagi. Of course semua orang akan berkira-kira berapa bajet yang perlu dikeluarkan untuk door gift ni. Betul tak?

Selain dari door gift untuk pelbagai acara, kadangkala ada sesetengah penjual online yang ingin memberikan hadiah kepada pelanggan setianya dan mungkin korang boleh fikirkan untuk memberikan doorgift ini sebagai hadiah !

Serius tak mahal.. Hanya 50 sen sahaja setiap satu ! Percaya atau tidak? Percayalahhh... memang berharga RM0.50 setiap satu. Ni bukan murah biasa-biasa.. Ni sangattttt murah !


Apa hadiah yang berharga RM0.50 yang Keknil huru-harakan tu? Ia adalah Yasin beserta doa-doa pilihan. Ye kawan-kawan. Selain dari korang dapat menjimatkan kos doorgift, korang juga dapat pahala kerana menyebarkan perkara yang baik-baik. 2 dalam 1 kan.. Hehehhe

Yasin dan doa-doa pilihan ni korang boleh beli secara borong atau secara loose. Nak beli 1 je pun boleh. Tapi rugi postage la. Baik lagi beli banyak dan boleh kongsi dengan kawan-kawan kan !



Penghantaran Seluruh Negara
Apa yang menarik tentang Yasin Murah di Selangor ni, kalau korang berada kat utara, selatan, pantai timur hatta kat Indonesia mahupun Brunei, dorang boleh hantar door to door delivery.  Kalau korang duduk area Selangor ni, dan tak nak terima melalui pos. Takpe.. jangan risau. Ada juga perkhidmatan Cash On Delivery (COD) pada setiap hari Isnin - Khamis di Star Avenue Shah Alam dari jam 6 petang ke atas.


COD Setiap Hari Bekerja
Selain itu, delivery adalah setiap hari bekerja okeyyy... SETIAP HARI BEKERJA ! tapi ni kalau korang buat bayaran sebelum pukul 10 pagi la.. Ia juga bukan pre order tau. tapi ready stock. Korang order hari ni, Insya Allah boleh dapat segera. Tak perlu nak tunggu seminggu baru Yasin tu sampai kat korang. Cepat dan mudah !



Bersaiz Compact
Saiz dia pun comel je iaitu 10 x 15cm. Memang mudah la nak bawa dan simpan dalam beg. Kulit buku Yasin ni pun tebal dan bukan jenis glossy paper. So, kalau korang pegang buku ni takde la cap jari korang. Hahahah Tulisan setiap surah dalam buku Yasin ni juga jelas dan bukan jenis fotostat punye. No ! No ! No ! Jadi tulisannya juga mudah dibaca dan of course, korang dapat baca dengan lebih jelas walaupun buku Yasin ni bersaiz comel.





Pelbagai Pilihan Design dan Warna
Nak cover bunga-bunga? Boleh takde masalah. Buku Yasin ni didatangkan dengan beberapa pilihan warna cover yang menarik. Nak corak bunga-bunga boleh, bulat-bulat pun ada. Boleh disesuaikan dengan majlis korang atau nak campur-campur pun boleh. Ikut sedap mata memandang. Hehehee





Trusted Seller dan Testimoni Positif
Jangan risau kena tipu ke apa sebab penjual ni memang trusted seller. Bukan jual menda bukan-bukan pun kan. Jual Yasin haa.. Murah pulak tu, takkan nak tipu pulak. Tipu dosa masuk api neraka ! Jadi jangan ragu-ragu sayang, percayalahhh... Malah penjual ini banyak mendapat testimoni positif dari pembeli.



Macam mana nak beli? 

Korang boleh Whatsapp je ke www.wasap.my/60126460421 atau www.wasap.my/601151044524 dan terus bagitau kat seller "Saya nak Yasin murah !" nanti dia akan entertain korang terbaik punye. Korang juga boleh  beli direct melalui Shopee atau Facebook untuk dapatkan POSTAGE PERCUMA dan boleh juga membuat pembayaran menggunakan KAD KREDIT / DEBIT. Mudah sangat ni kan !

Untuk maklumat lanjut, korang boleh layari :

Facebook : https://www.facebook.com/urbansshops/
Instagram : https://www.instagram.com/kedai.kosmetik.online.murah/
Shopee : www.shopee.com.my/urbanshops

till then, tatababai

Post a Comment

8 Comments

  1. Alhamdulillah.. semoga banyak tempahan yang masuk ye..

    ReplyDelete
  2. Memang murah sangat sangat.. Design pun cantik2

    ReplyDelete
  3. Saya buat sebagai kad raya thn lps kak..hehe

    ReplyDelete
  4. design yang cantik harga yang murah pulak tu

    ReplyDelete
  5. Memang murah sangat nie Anil.. servis pun mesra dan cepat. Memang Kak Sue rekemen sapa nak beli.. 👍

    ReplyDelete
  6. salam singgah. sekarang dah banyak pilihan doorgift kan. harga pun memang lah mampu milik sangat. pilihan terbaik untuk kita ^_^

    ReplyDelete
  7. Murah sangat tu kak. Susah nak jumpa zaman skrg harga 50sen tu. Service pun mantap.

    ReplyDelete
  8. Baguslah ade perkhidmatan jual Yasin dengan harga yang murah, sangat berbaloi beli... siap boleh pos lagi!

    ReplyDelete

Thanks for your support