Mengapa bayar lebih? Paylesser.com kan ada !

Assalammualaikum

Semua orang suka perkara yang murah ! Lagi banyak diskaun dan lagi murah harga sesuatu barang tu.. lagi kita suka, betul tak?. ^_^

Membeli belah di atas talian bukan sahaja menjimatkan masa, tenaga dan wang.. malah jika pembelian itu disertakan dengan kupon-kupon diskaun yang menarik apatah lagi jika ia menawarkan diskaun sehingga 90%, memang menggoda sangat kan..



Baru-baru ini, Keknil diperkenalkan dengan sebuah laman sesawang yang menawarkan diskaun membeli belah dan kupon secara atas talian ! Di my.paylesser.com, Keknil bukan sahaja boleh dapatkan pelbagai kupon diskaun, malah banyak tawaran hebat dari pelbagai jenama kedai atas talian LAZADA, ZALORA, FASHION VALET dan sebagainya. Macam tahu je Keknil ni gila membeli belah.. Lagi la hati ni meronta-ronta nak membeli belah secara atas talian.


Memang sangat berbaloi-baloi membeli belah kat sini kerana pelbagai jenama dan produk seperti perkakasan rumah, produk kecantikan, aksesori fesyen, percutian dan makanan di himpunkan dalam satu tempat yang memudahkan kita sebagai pengguna dan pembeli membuat pilihan.

Hanya perlu layari laman web my.paylesser.com dan pilih produk atau jenama yang disukai. Macam Keknil, Keknil memang suka beli baju secara atas talian, sebab kalau beli kat kedai, jadi rambang mata.. Hahaha... jadi Keknil pilih untuk membeli belah produk Zalora.


Lepas pilih Zalora, Keknil boleh tengok kupon dan diskaun yang ditawarkan oleh Zalora Malaysia. Pilih ikut kemampuan dan jangan lupa bandingkan harga.

Kemudian, klik pada pilihan Get Offer atau Get Coupon. Kemudian akan di bawa ke tetingkap baru akan dipaparkan tawaran atau kupon mengikut pilihan yang dipilih. ^_^ Mudah sahaja kan..



Jadi jangan tunggu lagi.. lepas ni, klik terus pautan my.paylesser.com dan dapatkan kupon serta diskaun hebat dari Paylesser.com untuk memenuhi kehendak dan keperluan diri sendiri, keluarga mahupun hadiah kepada rakan-rakan. ^_^

Jom.. terjah...

Laman Sesawang : 


till then, tatababai

Post a Comment

0 Comments