Berbuka Puasa Chine Style di A Famosa !

Assalammualaikum..

Ada yang dah pergi A Famosa Resort dan nikmati A Famosa Bazaar Ramadhan Buffet Dinner? Amacam.. best tak buffet ramadhan dia? hehehe

Bagi korang yang sukakan menu berbuka puasa ala-ala Chinse Style, boleh juga cuba 'Berbuka Puasa Set Menu'. Bertempat di Huang Di Chinese Restaurant, Old West, pelbagai jenis makanan ala chinese dihidangkan secara set.. jangan risau, kesemua makanan ala chinese di sini adalah HALAL.  So, boleh nikmati makanan chinese style tanpa was-was.

Terdapat beberapa set buka puasa yang korang boleh pilih.. dan setiap satunya mempunyai 7-10 jenis hidangan yang berbeza mengikut pakej yang disediakan.


Setiap hidangan yang disediakan mempunyai signature dish yang tersendiri.. memang tak rugi untuk mencuba.. lagi pula, bila lagi dapat menikmati hidangan di meja bulat bersama keluarga dan sambil makan, bole menikmati momen-momen yang indah bersama keluarga tersayang. 

Bagi yang ingin menikmati hidangan bersama kawan-kawan pun bole juga.. inilah masa untuk gathering berbuka puasa kan.. dengan harga serendah RM41.70 seorang... pasti korang suka dengan menu dan layanan yang diberi. ^_^



Berapa harga Berbuka Puasa Set Menu ni?

Hanya RM277 (6 orang) atau RM417 (10 orang)


Untuk tempahan dan maklumat lanjut, boleh hubungi :
Facebook : A Famosa
WeChat : afr6033
Instagram : A Famosa Resort


till then, tatababai

What's New

Post a Comment

2 Comments

Thanks for your support