Pengalaman Berharga di #NNRaya Open House 2014

Assalammualaikum dan Selamat malam... ^__^ gigih tau aku buka notebook malam-malam ni sebab nak update stori mori pasal event #NNRaya Open House 2014 yang dah hampir 2 minggu berlalu...

walaupun dah 2 minggu berlalu, tapi masih terngiang-ngiang dalam kepala aku ni tentang apa yang jadi.. sebelum aku meneruskan cerita tentang pengalaman pertama aku hadir event Nuffnang ni.. meh dekat sikit.. aku nak cite sikit pasal nape aku tingin sangat nak pegi event ni, even masa ni en suami merangkap WAZE FREE aku takde di sisi.. huhu..

aku nak sangat pegi ni sebab aku terbaca instagram kak Pilla beria la dok menjemput aku blogger-blogger Glitterati Nuffnang untuk ke event ni.. tapi sebelum tu pun aku dah dapat emel dari Nuffnang pasal event ni.. tapi sebab masa tu kat opis so tak dapat la aku nak berinstagram dengan menggunakan kelajuan Internet opis nun.. so, kena tunggu aku balik umah dulu, topup umobile terus masuk dalam instagram.. hahhh.. lajussss berdesup dia upload kooo..

selain dari kak Pilla, aku memang nak sangat jumpa blogger-blogger lain.. ye la.. aku ni blogger sendu sajo.. bukan hebak hebak macam Kak Red, Kak Pilla, Ceera, Abg Nara, Yuyu dan yang seangkatan dengan mereka-mereka ini.. so, dengan adanya #NNRaya ni adalah satu peluang keemasan untuk aku berkenalan dengan lebih rapat dengan mereka-mereka ini.. berkenalan sangat tu idak le.. sape tak kenal mereka ye tak.. kiranya nak berlaga-laga bahu, bertentangan mata.. kalau bole nak peluk-peluk la mereka-mereka ni.. alhamdulillah.. dapat la peluk-peluk, laga-laga pipi ngan blogger-blogger femes ni... hikss...


al kisahnya masa nak pegi ke lokasi Wanaka The Bungalow ni, memang la aku haram jadah tak tau kat celah mana la tempat ni.. huhuu.. tapi telah dijanjikan bulan dan bintang oleh kawan aku June untuk guide jalan thru Waze.. aku ni first time kot guna menda ni.. since aku la drivernya.. maka takpe la.. i polo u June.. aku dari Salak Tinggi, pick up June kat Putrajaya.. then singgah Serdang amik kunci kereta, pastu balik Shah Alam hantar Iman.. perghh.. jauh perjalanan... lepas tu pegi Shell isi minyak RM20 dengan harapan dapat la penuhkan tangki.. tapi naik 1 bar je beb.. ok la.. takpe la.. janji naik bar... dapat bawa kitorang pegi event ni.. makanya, bermulalah episod 'Journey To The Wanaka The Bungalow' bertolak dari Shah Alam pukul 1.40 petang.. melalui Lebuhraya ELITE sampai exit ke Jalan Duta.. adoiyaiii.. kemana Waze ni bawa kitorang neh.. tah bape kali June ni try utk locate lokasi Wanaka The Bungalow ni, last-last aku soh dia taip Jalan Dungun... tu diaaa.. patah balik uolsss.. tol sajo dekat RM10.. kohkokhkohh.. bertabah sajo... tengah dalam perjalanan tu bole pulak hujan uolss.. adehh.. aku ni kalau ujan memang failed sikit.. so memang slow gile aku bawa kete.. banyak kereta atas jalan pun seme slow moving je.. lebih kurang dalam jam 3.10 petang.. sampailah kitorang kat Wanaka The Bungalow.. ^__^ terus eksaited uolsss... sebab aku dah berjaya drive dari rumah sampai Damansara Heights.. kahkahkahh... sebab kedua, harus la eksaited sebab nak jumpa all the nuffies and bloggers kan...

kami eksaited dapat jumpa nuffies dan bloggers

sampai je kat Wanaka The Bungalow tu, aku tengok masih ramai lagi yang tak sampai.. so walaupun kitorang lambat.. tapi tak la lambat sangat kan.. hihihih... masuk je inilah benda pertama yang kami nampak.. homeyyy angattt.. tapi yang sedihnya aku tak sempat pun nak berposing sakan kat sini sebab masa kitorang sampai tu.. ada 2-3 blogger tengah queue nak bergambar kat situ.. ok takpe la.. kita pegi daftar dulu la kononnya ye... skali masa datang balik.. queue up makin panjang.. so kami decide nak wat aktiviti dulu.. last-last bila dah wat aktiviti.. memang lupa semua la.. kikikii.. ok my mistake yooo.. ^_^
ni la tempat yang homeyy angat tu...

sebab kuciwa tak dapat posing kat tempat homey tu.. maka kitorang pun terus daftar kat dalam.. then jumpa la dua amoi homeyy angat pakai baju kurung uolss.. aku memang suka la sangat kalau ada amoi-amoi yang pakai baju kebangsaan ni.. terus aku kasik tangkap sama dorang.. bukan tangkap masuk dalam lokap.. tapi tangkap gambar lor.. so suwitttt dorang ni.... masa daftar ni, dorang ada bagi satu goodies packet dan consent form.. lepas daftar.. dia bagi pulak peta Wanaka The Bungalow tu beserta dengan aktiviti yang boleh dilakukan.. ada juga soalan kuiz di situ untuk kira berapakah bilangan logo UMobile yang ado kat area Wanaka The Bungalow tu.. aku dah kira ada 9 logo.. so, aku jawab 9.. tapi ada yang jawab 7, ada yang jawab 10... jawapannya hanya dorang yang tau.. kikikii.. hahh.. dah alang-alang nak raya bersama #NNRaya ni..  jangan lupa buat aktiviti yang disenaraikan tu ye.. baru la terasa suasana #NNRaya nye... masa nak daftar ni, aku nampak Kak Pilla tengah amik-amik gambar.. rasa nak lambai-lambai kat dia lepas lari-lari ala-ala Madhuri Dixit dalam cite Dil To Pagai Hai pegi peluk dia.. tapi semua tu hanya dalam kepala otak sajo.. aku cuma mampu senyum je kat dia.. dan.. dia pun membalas senyuman aku.. wallaweihhh.. kak Pilla.. i lap u...

register dulu ye...

hi amoi cun... bole ngorat tak?

isi dulu consent form

baru dapat ini.. ^__^

"Buah Tangan" UMobile

I'm the map.. I'm the map.. I'm the map.... hehee.. dah macam Dora The Explorer pulak.. and listing on What To Do?

Task 1: Leave your wish on our wishing board
so, aktiviti pertama aku adalah meninggalkan jejak kat Wishing Board.. hahh.. since kitorang adalah antara yang terawal.. ko tengok.. dari board tu takde pape, sampai penuh board tu dengan wish.. huhuh.. masa tengah tulis-tulis wish ni, sempat la jugak aku beramah mesra dengan a few blogger yang aku baru kenal.. nampak sangat aku ni tak femes.. kahkahkahh.. memula menggagau-gagau la jugak... sape la yang aku kenal ni.. tsk.. tsk.. skali ternampak Marou si Budak Bandung Laici tengah leave his wish kat sticking note.. aku pun kodok je tegur dia, "Hi..ada bandung laici tak?" terus dia pusing kat aku dengan muka blur.. harus la kan dia terus recognize aku.. muka aku ni kan unik.. hikhikhik..

dah kenapa aku masam tu? tak cukup gula ke apo?

Task 2 : Get your memory of the day printed at WOWBooth
Dah selesai bergambar sakan dengan Marou aka Tarmizi kat wishing board tu.. kitorang pun bergerak ke WOWBooth.. yang ni pun beratur wokey.. masa ni blogger dah ramai datang nak mendaftar.. konsepnya, cari la mana-mana sign yang uols berkenan, lepas tu posing depan WOWBooth.. ohsem wokey.. bole posing 3 kali.. hikhik.. jakun gile time ni.. hahahha.. masa collect gambar memasing tak puas ati ngan gambar.. pastu nak snap lagi skali.. tapi kena beratur balik.. so takpe la.. bagi kat orang lain dulu.. nanti klu ada peluang lain, kita amik gambar lagi yoo.. huhuhu

somel tak kitorang? ahakss

Task 3 : Smile and pose in front of our Photo Wall
Acara seterusnya adalah bergambar kat Photo Wall.. gigih ke idak situ nak bergambar pun kena beratur.. hahahha.. ramai giles blogger-blogger femes yang dah sampai.. dah rupa macam MATTA FAIR dah tingkat bawah tu penuh ngan bloggersss... lepas amik gambar kat Photo Wall.. aku ajak June naik atas sebab bawah dah crowd.. so apa kata naik atas pulak tengok aktiviti apa yang ada kan...

photo wall katanye.. dari dalam sampai ke luar.. kikikiii


Task 4 : Visit the Ambi Pur Living Room where you can have a game of Congkak and Batu Seremban
Bila dah sampai atas, nampak blogger Sofunsaiful tengah godek-godek congkak.. lepas tu minta kitorang tolong amikkan gambar... so suwittt.. lepas tu, turn kitorang pula minta dia tolong amikkan.. kikiki.. peramah betul dia ni.. tapi sayang tak sempat nak sembang lama sebab masing-masing bizi nak amik gambar.. hahahhaa...takpe.. kita akan ada banyak masa lagi nak sembang kan.. ^__^

jangan tengok depan, congkak!!!

Task 5 : Snap n Win an Ambi Pur Product
Dah alang-alang dok kat Living Room tu, memang kena sembur je la.. mau idaknye.. penuh satu Living Room tu dengan pewangi Ambi Pur.. aku plak kejap-kejap sembur sana.. sembur sini.. jakun wei.. umah aku pun takde wangi macam ni.. setiap sudut dari sofa dia sampai ke meja dia.. ada je pewangi Ambi Pur.. aku pun memang takkan lepaskan peluang la untuk amik gambar bersama pewangi Ambi Pur ni.. kerana akan ada cenderahati untuk gambar comel-comel bersama pewangi Ambi Pur ni.. hiksss...

satu umah penuh dengan produk Ambi Pur.. ahhh.. wanginyeee...

Duta Ambi Pur tak berbayar.. ^__^

Task 6 : Make a call at the U Mobile Call Booth
Dah abis berwangi-wangian kat Living Room.. moh kita ke bilik sebelah pulak.. bilik ni pulak penuh ngan kaler oren.. kaler oren pulak kaler kegemaran en suami.. jadi bertambah-tambah la aku rindu kat dia yang jauh tu.. T_T tetiba.. jadinya.. bila dah rindu..tentu la rasa nak call kan.. kan..hahh.. apa lagi.. tweet la cepat-cepat wording 'I nak buat call guna #UMobile! Bestnya #TheBestFee #NNRaya' orang yang dah biasa menaip wassap mesti la laju je kann taip wording ni.. tak sampai seminit pun kan.. bila dah tweet tu.. nanti dapat la free call bersama yang terchenta.. ohhh.. lepas la rindu dendam tu kejap ekk.. 

hepi la aku dapat free call kan... ^_^

Kuar dari bilik oren tu dengan perasaan yang.. woww.. bestnya.. sambil-sambil tu dok kira baper banyak la logo UMobile yang ado.. yang tak bole blah tu.. aku siap kira logo yang ada kat banner tu.. kahkahkah.. lepas tu tanya ngan dorang.. betul ke yang aku kira ni.. skali dia cakap kira logo yang ditampal sahaja.. hahahah.. gigih giles nak kira semua logo UMobile tauuu... ^__^

ni la logo yang kena kira tu...

Tengah-tengah kira logo UMobile kat tingkat atas.. tetiba terdengar pulak suara bising-bising kat bawah.. aku ngan June pun terkocoh-kocoh turun dok ingatkan ada orang mengamuk ke apa.. hahaha.. rupanya dorang dah start game.. olooo.. T__T ruginya.. nak main game jugakkk.. masa ni game apa dorang main aku tak pasti tapi masa aku turun tu, dorang tengah tiup-tiup sticker note kat dahi nak kasik tercabut.. ini kalu aku join.. mau putus urat kentut ni.. dah la dengan laparnya tak makan lagi.. mano ada energy weihh.. takpe.. kita main game lain nanti ye.. ^__^

gigih ke idak nak cabut sticker note tu guna daya tiupan?

Task 7 : Join in some games with our emcees
Setel je game tu, Adrian terus annouce nak wat bagi lagi satu game teka teki katanye.. ok.. kali ni aku tak kira.. aku nak join... so berkerumun la kat Adrian tu.. pastu Adrian panggil UMobile nye Chief Marketing Officer, Jasmine untuk join game teka teki teka tekuk ni.. woooo... suka sangat kat Jasmine ni.. suwit sangat..caranya, Adrian akan bagi satu teka teki.. sape tau angkat tangan.. antara soalannya, 'Nombor telefon UMobile bermula dari apa?' yang ni aku geram sebab June berjaya tauu dapat perhatian Adrian.. tapi bole dia jawab '012!!!' adoiii... jawapannya 018 la sayangg... takpe.. kita cuba lagi.. selepas mencuba dan mencuba.. June pun berjaya jawab soalan.. maka dapat la dia goodies dari UMobile.. yeayyyy.... 

Adrian nak start kuiz dah tu..

Having fun with UMobile game


Setel game.. perut pun lapar.. maka keluar la kita.. masa tu Adrian pun kuar skali.. rupanya Kak Pilla nak masak.. uwaaaaa.. terus menjadi-jadi lapar perut aku.. kohkohkoh.. (dasar perut naga) Kak Pilla ditemani pembantunya Ceera ye.. aku ni terus rasa.. pestime jumpa tentang-tentang mata ngan Kak Pilla ngan Ceera ni.. lepas tu nampak pulak Kathy, Yana, Elly... memang aku cukup adore ngan persahabatan dorang ni... orang kata berkawan sampai ke syurga gitu... ^__^

apa lagi.. aku sempat la memvideokan Kak Pilla main masak-masak ngan Ceera ni.. huhuhu.. rupanya haluss je suara Ceera ni.. sebelum ni aku ada la tengok video Ceera ngan manjers ni.. tapi kadang suara video ngan suara real ni lain.. ye tak.. rupanya. sejibik sejibon weih.. memang haluss.. orangnya pun haluss.. adoii... bila la aku nak dapat badan halus camtu.. T__T

jom masak bersama Kak Pilla ngan Ceera yooo..

moh tengok Kak Pilla ngan Ceera masak.. aku siap boh lagu lagik.. kikikii

Sambil-sambil tengok kak Pilla masak-masak ni.. aku pun pegi ronda-ronda cari makan.. tapi makanan tak sampai lagi.. ada kambing je.. so kambing pun kambing la.. walaupun aku tak leh makan kambing banyak-banyak.. tapi rasa sikit je la kan.. rasa sikit pun mau 3-4 pieces aku amik.. muahahaha.. kuah lada hitam dia sedap kot... kalau tak sebab aku tengah pantang.. mau aku tambah ulang-ulang kali kambing tu... masa tengah queue nak amik kambing tu.. I spotted someone!! Kak Red dah sampai... tapi sebab aku tengah beratur kat kambing ni.. aku pun takde la lari-lari ke arah Kak Red.. bagi chance kat blogger-blogger femes lain amik gambar ngan Kak Red dulu.. blogger sendu ni biar dia makan kambing dulu ye.. hohoho...

pastu ternampak pulak asben kak Red, Sirman ngan Abg Nara... apa lagi.. aku pun kasik tembak curi  (curi-curi amik gambar) la..  hahaha.. jangan marah ye Kak Red.. saya ni pemalu orangnya.. kahkahkah.. pemalu la sangat.. 

dan akhirnya.. tak lama lepas tu, sampai turn aku untuk amik kambing tu.. pergh.. lazatnyaaa.. terlalu sedap sampai tak sempat nak amik gambar.. hihihi

makan.. makan.. with blogger

gambar curik.. ^__^


Lepas selesai makan.. muka pun dah layu.. maka marilah kita cari kawan baru ye.. masa ni la sempat bersosial dengan blogger-blogger lain.. amik gambar tu sudah pasti.. dapat la bergambar dengan Marou, Yuyu, Mekonie, Kak Red, Ceera n Kak Pilla.. sayangnya Kathy, Elly ngan Yana dah balik awal.. rugi pulak aku tak tangkap gambar curi.. tapi dalam video Kak Pilla masak tu aku ada tangkap muka dorang gak.. jadik la yer... hahahaha

Sambil-sambil sesi suaikenal tu, Adrian call for another game.. aku pun laju je la ke depan.. kahkahkahh.. game kali ni namanya Call To Win.. hahh.. senang je.. dorang akan callkan kawan kita guna phone dorang.. then kita kena tanyakan soalan pada kawan kita tu.. kalau betul... kita akan dapat adiah.. hehehe.. senang je kan.. memula June jadi orang pertama.. so, dia call Lond.. tapi Lond tak angkat-angkat.. hahaha.. adoiyaii.. pastu June call Adi pulak.. pun Adi tak angkat.. aku dah cuak.. dok fikir-fikir lagi nak call sape.. so aku pilih nak call en suami lor.. kata rindu kan.... hahahah.. so, sampai turn aku, Adrian soh aku kenalkan diri.. aku rasa aku dah jawab slow dah.. tapi dia kata aku jawab laju.. kohkohkoh.. ini adalah penyakit darah gemuruh ye.. kikikii.. so, aku pun kenalkan diri, "my name is anilwanina, my blog name is anilwanina.blogspot.com' see.. tak laju la kan.. hahahha.. Adrian kata macam keretapi.. kikikii...then Adrian tanya aku nak call sape.. aku jawab, 'I wanna call my husband'.. aku pun dah macam tak confident en suami akan angkat call tu sbb dia tengah on company trip kat oversea.. tapi aku gamble saje.. skali dia angkat.. yeayyy.. sebelum tanya tu, aku cakap dulu, 'assalammualaikum papa,mama ni.. jangan cakap bukan-bukan ye sebab phone ni loudspeaker with microphone..'hihihi.. then aku cakap, 'ada soalan ni.. jawab betul-betul tau..'so aku terus tanya, 'what's the official color of umobile?' dia jawab oren.. aku punye hepi sampai aku cakap.. 'papa.. kita memang topup free for 2 month..' hahahaha.. dia yang tak tau pape pun eksaited.. muahahha.. sebagai penutup aku cakap,'ok thanks, take care, i love you' hahahah.. dah macam kat rumah sendiri cakap ngan suami sambil golek-golek atas katil... kahkahkahhh...bengong tul aku ni...

so, for this game.. i won myself a 2 topup valued RM30 and RM50.. seee.. betul la kan.. topup free untuk 2 bulan.. hihihii...

for the next game pun tak lama lepas tu, yang ni aku join Ambi Pur nye game.. so wat action ko.. dah macam iklan aku tengok.. hahahaha.. untuk game ni, kena promote Ambi Pur punye produk dengan menggunakan kreativiti masing-masing.. 1 kumpulan 3 orang.. so untuk group aku ni, kitorang guna prop payung ngan produk Ambi Pur tu sendiri.. kelakar gilesss... tapi jangan tak tau.. kitorang dapat tempat ke-3 tauu.. huhuhu.. vangga.. vangga....

group pelakon iklan Ambi Pur

Setel sesi penyampaian hadiah untuk pemenang iklan Ambi Pur ni.. Adrian bagi tau.. lontong kak Pilla dah siap.. hohoho.. aku antara yang teruja ye.. tapi aku tak tunjuk la sangat sebab aku kan pemalu.. #pangtampardirisendiri tapi dalam malu-malu meow aku tu, aku tampil juga ke depan amik gambar kak Pilla bersama lontongnya... hikss..

mari rasa lontong Kak Pilla

Walaupun aku tak rasa depan penonton ramai-ramai tu ye.. tapi aku rasa kat dapur tau... sedap weih.. sebab terlalu sedap maka aku tak sempat la amik gambar.. tetau dah abis.. kahkahkahh..

Lepas setel makan lontong Kak Pilla.... Adrian wat announcement ada grand prize yoo... banyak tul Grand Prize Nuffnang ni.. sampai aku tak reti-reti nak gerak balik.. memula dia bagi tiket menonton konsert.. which memang aku tak minat sebab tarikhnya 24hb kot.. aku dah ada program lain.. so, bagi je la kat orang lain yang lebih memerlukannya ye.. ^__^

Task 8 : Show us what is #TheBestFree for you with WOWGram
sementara tu, kitorang pegi kat WOWGram monitor, dan apalagi.. kitorang berIG la dalam tu siap minta print banyak-banyak kali sampai hang kot mesin tu.. kikikiii... dapat la juga aku mengabadikan gambar comel-comel aku kat WOWGram tu.. of course,#TheBestFree is to meet all the bloggers and new friend.. ^__^


so the next grand prize is, Samsung Galaxy S5, sponsored by UMobile.. omaigodd.. i want it badly.. so when Adrian annouced the winner is Syafiera.. aku rasa macam.. ok takpe.. takde rezeki aku... gitu je.. pastu dok siap-siap bersalam-salaman dengan all the nuffies.. sampai ada yang tegur aku.. 'eh.. ni ke tadi yang call asben macam kat rumah tu?' ok.. ini memang betul-betul malu okey... T__T tapi dia pun relaks je.. so aku assume dia cuma gurau-gurau saje.. tapi aku tetap la malu tauuuu...

dah abis-abis salam ngan all the nuffies, tetiba Adrian buat announcement lagi.. dia kata mesti orang ingat ada 1 je grand prize.. sebenarnya ada 2 wokey.. aku ngan June pun terus patah balik.. muahahaha.. teruk tul kitorang ni.. mana la tau ada rezeki kami kan.. kan.. lepas tu Adrian bagitau, sape-sape yang nak menang Grand Prize ni, kena blog tentang event ni.. dan masa yang diberi adalah 2 minggu, which end on 5th September which is TODAY!!!! uwaaaa...  aku terus rasa macam.. eh eh.. mungkin ini rezeki aku kot...

Rini besday aku kot... mana tau Nuffnang baik hati bagi hadiah Samsung Galaxy S5 tu kat aku sempena birthday aku??? uwaaaa... seronoknyaaa... 

Dear Nuffnang, 
I should won the prize because today is my birthday ^__^


hahahha.. tetiba je aku ni... moga ada rezeki aku menang Samsung Galaxy S5 tu ye.. amin....

Adrian ... gimme the Samsung Galaxy S5

gimme.. gimme.. gimme..

gimme.....


Okey la.. so, lebih kurang dalam kul 8 malam gitu.. aku pun gerak balik dengan June dalam keadaan riang gumbira sebab dapat banyak goodies bag dan Buah Tangan... suka sangat...

thanks a lot to all the sponsor,

#AmbiPur sebab telah mewangikan rumah aku.. memang ohsem bau-bauan itu especially bau New Zealand tu.. memang rasa macam kat New Zealand je... bau bunga-bunga aku spray dalam bilik supaya aku dapat tidur dengan lebih lena...

tidak dilupakan juga kepada #UMobile sebab telah memberi aku topup free selama 2 bulan.. yeayyy.. begitu juga Buah Tangan dan #TheBestFree dari #UMobile yang memang ohsem.. saya suka.. saya suka... yup.. aku memang pengguna UMobile ^__^

also to #CaramabyCastrol, walaupun aku tak menang adiah dari Carama ni.. tapi tak bermakna aku tak berterima kasih.. terima kasih ye.. sebab turut sama memeriahkan majlis #NNRaya ni...

and last but not least.. NUFFNANG.. thanks a lot.. thank you so much... for inviting me.. for let me in for this event.. seriously, aku tak sangka pun aku akan dapat pegi event-event Nuffnang ni.. salu baca-baca kat blog-blog orang je kan.. ni aku sendiri pegi.. aku sendiri look and feel the event.. yesss.. memang meriah... kalau ada peluang lain.. insya allah.. aku akan join lain...

p/s : aku nak payung Nuffnang.. T__T

Prize and Buah Tangan fro Ambi Pur and UMobile, and of course, Nuffnang.. ^_^


Orait.. finally.. I'm done with this entry.. seriously.. memang aku tak dapat lupa setiap detik setiap saat pengalaman yang aku dah lalui semasa event #NNRaya ni.. malah aku selalu kot buka IG, siap cari hashtag NNRaya untuk tengok balik gambar-gambar aku dan blogger-blogger lain, and all the nuffies.. seriously, event ni membuatkan hati aku rasa dekat sangan dengan blogger-blogger lain.. I wish, dapat jumpa lagi dengan all the bloggers dalam event yang lebih kurang macam ni.. 


#NNRaya



all the way, thanks Nuffnang... for make my dream become true ^__^
till we meet again....



till then, tatababai

What's New

Post a Comment

1 Comments

  1. Wahh...bestnya..rugi2 tak dapat tunggu lama..

    Tq ada terselit nama ku disitu <3

    Nuffnang buat lagi tahun depan nak sembang lama2 ngan June & Anil

    ReplyDelete

Thanks for your support