bahasa jiwa bangsa

salam petang... ^__^

rini aku nak berkongsi sedikit tentang attitude.. yup.. aku tau dan aku pasti.. setiap orang akan mengatakan dirinya adalah orang yang paling bersih, cekap, amanah.. hehehe... betul ke idak??

so ni aku nak cite sedikit tentang attitude.. bukanlah secara keseluruhan tapi secara general sahaja.. okey.. sebelum tu aku nak tanya.. sape ada amik periksa Penguasa Kasam W41 baru-baru ni?? good luck untuk korang ye... ^__^

okey.. apa yang aku nak kongsikan ni ada la sedikit sebanyak tentang exam bebaru ni.. walaupun aku ni non sado.. tapi aku tetap mengikuti korang-korang yang sedang amik exam ni ye.. aku buka juga website SPA dari mula korang nak exam tu, sampai la nak dekat-dekat abis exam.. hihihi.. adoiyaii.. terhibur hati aku baca komen-komen 'bakal-bakal Penguasa Kastam' ni.. kikikiii....

seperti sedia maklum, even sebelum ni pun memang la sistem SPA ni bermasalah sikit nak handle orang yang beratus ribu nak amik exam online ni.. tapi apakah rasionalnya korang mengeluarkan komen-komen yang begitu.. siyess.... memang menghiburkan hati aku.. hihihi.. aku bukan mengutuk, aku bukan mengeji.. sebab aku pun faham dan akan buat begitu jika aku berada ditempat korang.. cuma kadang-kadang tu.. bahasa jiwa bangsa.. kalau dah bahasa yang korang keluarkan tu kemain la kasarnye... walaupun dalam facebook la kan.. tapi kalau wording, "apa ke bangangnye S*A ni.. buat sistem tak pakai hotak ke?" rasionalnya? yer.. aku tau.. sistem SPA tu memang bermasalah.. slow, lembab.. tapi tak perlu la keluarkan bahasa yang kesat-kesat macam tu.. pangkat yang korang mohon tu bukan pangkat kecik-kecik tau.. Penguasa Kastam.. W41.. Pengurusan dan Profesional... nak apply jawatan dalam Pengurusan dan Profesional.. tapi bahasa perghh... hihihi.. I do understand.. kalau aku pun marah... tapi takde la aku nak keluarkan bahasa-bahasa gitu pastu orang lain baca.. orang tu plak tengok profile ko.. muka comel, jambu-jambu gitu.. tapi bahasa... huhuhu..


ni lagi satu.. aku terus tergelak bila baca komen ni yang di komen kat page SPA tu sendiri.. opsss.. aku bukan keje kat SPA yang nak monitor menda-menda ni.. ni seme ada hasil pemantauan aku sahaja.. ^__^

macam dah jadi amalan pulak.. bila nak peksa.. ada soalan-soalan ramalan periksa.. ok la tu kan.. bole kita tengok contoh-contoh soalan.. ni pulak nak soalan periksa terus.. hihihih..

renung-renungkan ye adik-adik bakal bos-bos aku ni... aku ni pangkat kuli-kuli je.. tak layak pun nak bagi nasihat kat korang-korang ni.. ^__^ kalau aku ada salah silap kata dalam entry ni.. aku minta maaf... yang bakal repeat exam online ni nanti..good luck uolsss... ^__^



till then, tatababai

What's New

Post a Comment

0 Comments