I Love Bali - Part 3

Malam lepas balik dari Krisna tu, kitorang mandi-mandi dan bersiap untuk anniversary dinner kat hotel. Anniversary dinner ni saya dah booking awal-awal thru emel sebelum ni. Alhamdulillah.. dipermudahkan dan semuanya berjalan dengan lancar dari proses booking, pembayaran sehinggalah hari kejadian.


dah bersiap untuk ke restoran. pakai simple je.

Lokasinya di tepi swimming pool sebelah restoran. Memang romantik giless... ada 3 course. Pertama kalau ikut dalam menu tu pumpkin soup, tapi waiter tu kata takde pumpkin soup, bole ke tukar dengan mushroom soup.. kitorang ok saje.. lagipun memang peminat tegar mushroom soup pun. Tak sempat pun nak snap gambar dan licin sebab lapar sangat. Last makan masa kat Kintamani. Course kedua, boleh pilih samada nak ikan atau ayam. Jadi saya pilih ayam dan si dia pilih ikan. Dedua sedap. Saling tukar-tukar pinggan katanya so dapat la rasa dedua.. kikikii... Dan last sekali, aiskrim. Yang ni memang awesome sebab yang makannya bukan saya... haruslah peminat tegar aiskrim yang makan kan.... :)


menu


ok tak comel


tepi kolam renang, bawah pokok.


halahai.. kalau kenang balik...rasa nak pegi lagi


ni air kosong ye


susun atur


budak kecil yang tak termasuk dalam senarai. Hihih.. kesian dia.. tapi dia kata dia kenyang lagi. Mau tak kenyang nya.. makan biskut sampai abis satu plastik. Pastu ajak share makan tak nak.. lebih rela duduk tepi main game.


ini ayam


ini ikan


ini aiskrim.


last but not least, bersama si comel aka peminat tegar aiskrim yang menghabiskan 2 cawan aiskrim dalam 2 saat.


ok dah malam.. jom pulang...


sempat bergambar di depan villa.


till then, tatababai

What's New

Post a Comment

0 Comments