saya menang set pinggan mangkuk...

hehhehehheee... teruja tak baca tajuk entry? hiks...

ekceli.. last month saya ada join satu contest nih kat website.. website ni mmg byk buat contest... tp yg saya join nih.. yg sevey2 je la.. saje2 je buang masa join sevey tu.. pastu sbb dah lama kan.. so jadik lupe la.. nak dijadikan citer... naik keje je... check emel satu2... skali nampak satu emel nih.. CONGRATULATION! eh.. kusangkakan emel spam ke hape ke.. sesaje la bukak.. isk.. isk.. rupanye saya adalah salah sorang dr pemenang dalam sevey tuh..

kalu tak caye... g check kat cni Winner :P

so, inilah set pinggan mangkuk yg saya menang... :D


CORELLE gold series dinnerware 26pc set (Design: Autumn) lawa tak? hehehe...

lom g amik lg.. sbb kena amik kat Singapore.. tp dah emel kat dia.. soh dia antar kat mesia... hiks.. tak sabar neh nak dapat adiah... hiksss...

Post a Comment

1 Comments

  1. aku dah main game tu...dapat points dalam 2000++...ekekekeke

    ReplyDelete

Thanks for your support