Mini Trip Mega 2015 : booking is confirmed....

kemana aja laaa ko ni berjalan? gitu la yang salu mak apak aku tanya... huhu.. ye ke mak apak yang tanya?? bukan kawan-kawan ke yang tanya? hikss..

ini adalah trip tahun depan... alhamdulillah.. accomodation dan setel... masih mencari-cari itinerary apa nak buat kat sana nanti...

kemana lagi la aku nak pegi ye??? insya allah.. doakan saja semuanya selamat.. :) 



tipu la kalau aku kata isu MH370 dan MH17 tu tak terkesan dalam diri ni.. tapi sampai bila nak mengelak, banned takmo naik flight kan? redha je la.. moga-moga semuanya selamat pergi bercuti, dan selamat kembali kepada keluarga.. ajal maut di tangan Tuhan.. ada aku baca dalam majalah Gila-Gila dulu-dulu punya zaman aku kanak-kanak lagi.. dia tulis, ,kadang tak yah nak naik flight pun.. dalam lif pun bole mati...

well.. cam yang aku kata.. ajal maut di tangan Tuhan... ada kawan aku kata, kalau boleh elak.. kita elakkan..sebab flight ni macam dah tak selamat.. pada aku, tak salah kawan aku kata macam tu.. tapi kalau naik lif confirm ke selamat? kalau dok umah, confirm ke selamat? tu aku kata ajal maut di tangan Tuhan.. tak salah nak elak.. tapi jangan terlalu obses gitu... ^__^ chilled la beb....


kita doa yang baik-baik saja ye...

korang doakan juga semoga aku rajin up entry New Zealand ni.. aku dah ilang semangat nak update ni sebab tak daya nak pilih gambar.. seme awesome-awesome... huhuuu

till then, tatababai

What's New

Post a Comment

3 Comments

  1. ye la mmg ada kecuakan gak skng ni kalo nak naik flight...moga kita semua dilindungi olehNya...selamat pergi dan pulang....

    hamboi nak kemana tu...siap book accomodation dah tu....hehe

    ReplyDelete
  2. itu la kan DJ.. dalam hidup ni kena sentiasa bersangka baik.. ^__^

    itu tahun depan nye DJ.. cm bese la.. tiket awal tahun dulu dah beli.. kohkohkoh.. inipun banyak accommodation dah full.. mujur la book awal.. fuhhh...

    ReplyDelete
  3. Wahh...NZ bestnya tu dlm wishlist Sofu je :) che' kena menabung kalau nak kesana

    ReplyDelete

Thanks for your support