Hadiah istimewa untuk teristimewa !

Assalammualaikum..

Rentetan dari keputusan peperiksaan Iman hujung tahun hari tu.. aku bercadang nak bagi hadiah untuk dia.. Ye memang betul.. Aku dah janji nak belanja dia family trip tapi saja je nak bagi hadiah lain sebagai tanda penghargaan.. ^_^ Ye la.. dia satu-satunya anak kesayangan kan.. so, aku pun godek-godek Internet dan jumpa pulak laman web  http://www.printcious.com/



Aku suka dedahkan Iman dengan hadiah-hadiah yang berbentuk pelajaran dan yang mampu bagi dia berfikir. Tapi takde la sampai susah payah fikir macam nak pecah kepala kan.. hadiah yang sesuai dengan tahap umur dia sekarang ni..

So, apa yang ada kat Printcious.com ni?

Di Printcious.com ada menawarkan perkhidmatan membuat sendiri hadiah berdasarkan idea kita sendiri. Dalam bahasa Inggerisnya, personalised gift. Kan.. terus fefeeling ekslusif kan.. penting ke design sendiri hadiah untuk orang tersayang? Pada pendapat aku, kalau korang kreatif dan ada bajet, memang aku galakkan sangat la korang design personalised gift untuk orang tersayang. Barulah hasilnya lebih dihargai dan dinikmati oleh orang tersayang.. Hihihi.. Apa? Tak kreatif? Eh.. tak perlu risau.. syukurlah Printcious.com ni ada designer yang hebat dan kreatif.. korang boleh beli terus produk yang telah direka dan sesuai untuk korang. Ada pelbagai jenis produk seperti T-Shirt, Mug, Bantal dan macam-macam lagi.


T-Shirt


Laman web Printcious.com pun kemas dan senang nak tengok dan review barang apa yang korang nak beli.. aku tengok sekali laman web ni, aku terus jatuh hati sebab antaramukanya yang bersih dan menarik serta rekaletak produk yang mampu memikat pelanggan mcam aku untuk terus membeli. Lagi pula, banyak pilihan produk yang ada. Rambang mata wei...

cushion pillow

Aku dah terbayang hadiah apa yang aku nak bagi kat Iman ni.. Jigsaw Puzzle adalah pilihan aku. Ianya customize dan aku boleh dari saiz A5 hinggalah A0. Nak cari gambar yang Iman suka dulu untuk di jadikan jigsaw puzzle dan lepas tu, nak order kat Printcious.com. Mesti Iman suka.. ^_^ Dan semestinya, untuk Iman, satu-satunya anak kesayangan aku pada masa ni, setiap pemberian dan hadiah yang aku beri, ia adalah hadiah yang aku beri ikhlas dari hati aku.. She's my precious.

ceramic tiles

Korang yang berminat nak dapatkan hadiah-hadiah untuk orang tersayang, bolehlah layari laman seperti tertera :

  Printcious.com - Precious Gifts From Your Heart


till then, tatababai

What's New

Post a Comment

2 Comments

Thanks for your support