Quote About Life

“In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on.”

― Robert Frost

What's New

Thursday, March 7, 2013

terapi kasut @ zalora

Posted by Anil Wanina On 8:02 PM
finally.. sebelum ni saya ada kes ngan zalora sebab tak hantar barang yang saya order.. mmg sakit hati giless.. 3 bulan tunggu bagai menunggu bulan jatuh ke riba.. akhirnya, tak tahan.. terus mnta refund.. huh.. punya la lama saya merajuk ngan zalora ni ada la dekat setahun kot.. then dah hampir setahun barulah saya kembali try tgk2 kt zalora.. tgk2 feedback dah ok.. then barula saya konfiden nak cuba membeli..

kali ni, sekali lagi saya beli kasut. :P mmg.. kasut dia sangat comel.. since saya pun salu g opis pakai selipar je.. dah lama tak beli kasut kan.. so, membeli la kite.. :D

saya beli kasut ni pada hari selasa.. masa kt shipping tu dia mention barang akan sampai dalam 3-4 hari working days. so, dgn harapan tinggi menggunung..hope sgt kasut akan sampai pada hari khamis or jumaat khen..

hari khamisnya, saya dikejutkan dengan kehadiran satu parcel.. masa ni dh lupa dh.. apa saya beli ek?


tgk2 dr serdang.. eh.. apa la saya beli ni..


buka2.. ada kotak kasut dan return slip dari zalora.. yeah yeahh.. kasut sudah sampai.. alhamdulillah.. kali ni perkhidmatan zalora tak menghampakan.. kira dorang dah tambahbaik servis dorang la.. good job zalora.. :) 


kasut baru.. :D


comel kan kan kannn


kaki saya besar.. so amik la saiz besar.. ngeeee


yg buat saya berkenan dengan kasut ni adalah sebab kasut ni ada reben.. kikikiii.. tah pape tah.. anyway, thanks zalora... kalau servis macam ni, bole la saya salu shopping dengan uols... ;)

till then, tatababai

Categories: , ,

0 orang suka:

Post a Comment

Thank you for your comments ^_^

What's New?